Moikka en tiedä onko tämä oaha asia, mutta käytin magiaa rakastaamaani poikaan jotta jän kiinostuisi minusta. Löysin tämän loitsun nettisivuilta, en miltään suomalaisilta sivuilta,katsos olen puoliksi latina-amerikkalainen ja olen kuullut noituudesta sukulaisiltani ja latina-amerikkalaiset osaavat paljon noituutta. Niin kun tein tämän loitsun niin siinä luki että henki hänessä herättää intohimoa minua kohtaan ja hön kun näkee minut niin menee sekaisin innosta ja tuijottaa minua ja kun näin hönet niin hän jäi tuijottamaan minua kun seiväs ja ei kääntänyt katsettaan, se oli pelottavaa ja outoa en tiedä teinkä väärin, minulla on syyllisyydentunteita tästä asiasta
Käytin magiaa
Hupsistaaa
1
72
Vastaukset
- Kaaosmaagi
Oma olemuksesi hänen seurassaan on muuttunut nyt kun olet ritualisoinut toiveesi ja kommunikoinut sen alitajunnallesi. Ole huoletta. Poika ei ole muuttunut vaan sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653