Riitan kireää pillua osa1

Riitan1

Olin nussinut tätä yli nelikymppistä ikäneitoa kotonamme mistä kerroin muinoin kun olin puhkaissut immenkalvon Riitalta hänen ollessaan vaimoni siskon kanssa meillä yö kylässä, Riitta oli kutsunut minut luokseen pohjoiseen kun työmatkani suuntautui hänen asuin seutunsa lähelle, vaimolle tuli selitettyä valkoinen valhe miksi joudun muka olemaan viikonlopunkin poissa kotoa. Olin mennyt Riitan luokse ja aloimme lähes heti tavattuamme hyväillä toisiamme kiimaisina. Minä riisuin itseni ja komea suuri kullini sojotti kaarevana kohti kattoa.
Riitta riisui päällysvaatteet otti nätit pikkuhousunsa pois ja tuli päälleni sänkyynsä, hän oli senverran ylhäällä että kova kullini tykytti valmiina yhdyntään koskettaen hänen märkää pilluaan, suutelimme ja hyväilimme toisiamme, nostin Riitan helposti istumaasentoon ja sanoin että voi itse asettua niinkuin haluaa,Riitta siirtyi vielä istumaan pidemmälle jalkopäähän ja hiveli silmät kiiluen kookasta kulliani. Riitta nosti lantionsa kullin päälle ja ohjasi sen pillunhuulilleen, hän laskeutui vähän kerrallaan ottaen lantionsa välillä niin ylös ettei kulli ollut edes pillun huulilla, hän vei kullin takaisin pienen pillunsa huulille ja nytkytti hitaasti, kulli meni syvemmälle ja Riitan pillu puristi tiukasti kullini ympärillä.

Otin kiinni hänen lanteistaan ja nostin kunnes vain terska oli pillun huulien sisällä ja laskin hitaasti Riitan alas kunnes tuntui ettei mene syvemmälle.

Riitta voihki ja sanoi kullini olevan valtava hänen pilluunsa, liikutin Riittaa hitaasti ja pillu venyi hiljalleen.

Hän hytkyi ja huokaili heitteli päätään ja puhkui kun kiihdytti vauhtiaan, vein sormen klitorikselle ja kosketin verkkaisesti vain kevyesti juuri ja juuri tuntien klitoriksen sormenpäälläni, Riitta värisi ja nytkytti silmät kiinni saaden minut tuntemaan ettei ole kaukana kun sperma purkautuu, pysäytin liikkeen ja sanoin Riitalle nouse ylös ja mene makaamaan sänkyyn vatsallesi tyynykasan päälle.

Kun hän asettui siihen korjasin vähän kokemattoman naisen asentoa että hän voi rentoutua kun tulen takaapäin häneen, levitin hänen häpyhuuliaan ja asetin terskan sisään painaen hitaasti kulliani syvemmälle tiedostaen että Riittaa voi sattua jos olen liian hätäinen. jatkuu...

6

2052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8sai9

      Olin puhkaissut silmät Riitalta hänen ollessaan vaimoni siskon kanssa meillä yö kylässä. Riitta tykytti ja nytkytti ja puhkui. Riitta värisi ja nytkytti silmät tyynykasan päälle. Minä riisuin itseni ja komea suuri kullini venyi hiljalleen. Riitta heitteli pikkuhousunsa kohti kattoa, vein sormen takaapäin pienen kullini luokse tiedostaen että olen liian hätäinen ja sperma purkautuu päälleni. jatkuu...

    • pannut

      Nain minäkin Riittaa. Ei tuo nytketellyt eikä voihkinut.Makasi päälläni kuin helteen väsyttämä lahna ja sanoi: "Anna tulla vaan kunnolla." Ei mitenkään mieltä sykädytttävä akti.

    • ketku.la

      Olen mäkin Riittää nainut eikä sillä niin pieni pillu ollut

    • 8sai9

      Hän hytkyi ja huokaili, heitteli pienen immenkalvon päälleni. Riitta nytkytti yli nelikymppistä kookasta päätään silmät kiiluen. Riitan valtava pillu oli senverran ylhäällä, että nostin sen jalkopäähän ja laskin klitoriksen kullin päälle istumaasentoon. Olin mennyt Riitan luokse ja vaimolle tuli selitettyä valkoinen valhe miksi sperma purkautuu klitorikselle poissa kotoa. Riitta riisui vaimoni ja ohjasi päätään hänen pilluunsa. Riitan siskon terska venyi hiljalleen.

    • riitanpanija

      Riitta alla itki nyyhki, syksytuuli perseen pyyhki. Napa oli vasten napaa. Käytän aina sitä tapaa. Alla hohti kylmähiekka, kyrpä seisoi niin kuin miekka.

      • juytrewq

        Jotenkin näin se meni minullakin, paitsi, että alla oli auton kylmä konepelti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe