Ongelmani on kalliossa olevat isot montut, Kannattaisiko täyttää betonilla? Mökki tulee pilariperustuksien päälle ja anturat olen valanut kallioon kiinni. 2 pilareista tulee täytettävän montun kohdalle ja ajattelisin itse että onnistuisin parhaiten kun täyttäisin kolon betonilla. Itse en kyllä rupea betonia veivaamaan koska laskin että sitä menee monttuun noin 5 kuutiota, mutta tilaisin pumppuauton. Mitäköhän tollainen määrä tulee noin suurinpiirtein kustantamaan?
kalliossa koloja... betonitäyttö?
pipehunter
3
1437
Vastaukset
- vsvsvsvsvs
Jos pilariperustus on kallioon asti, niin miksi monttu pitäisimtäyttää betonilla? Källä siihen tavallinenkin maa hyvin kelpaa. Tasaa pohja täyttömaalla ja levitä sepeli sen päälle. Tulee siisti ja talon ala pääsee konttaamaan mudassa möyrimättä.
- remonttimies1
Niin miksi et soralla täytä ja salaojaputket alimmaiseksi, mitä betonin hintaan tulee 5 mottia mahtuu kyytiin ei kallis kuorma, mutta...se kuljetusmatkan pituus ratkaisee HINNAN.
- hoggot
Matka maksaa. Hinnan saat tietää toimittajalta
5 mottia betonia on max määrä mitä kymppipyörä pustyy tuomaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873886
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m911834Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281512- 1651372
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut241201Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2091111Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931071- 361067
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291043Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell189940