Mikä on mielestänne täällä paras lääkärinovelli? Äänestäkää?
PS. Perkules, kun meni nimet ja otsikot väärinpäin.
Paras lääkärinovelli ÄÄNESTYS
24
11400
Vastaukset
- Nimetön
siinä on kaikki!
- -Jokke-
Kyllä miun mielestä toi "Helmutin" kirjoittama novelli Emilian lääkärintarkastus on ihan omaa luokkaansa. Se on huolellisesti ja tasokkaasti kirjoitettu. TÄysi 10 !
- slave
no paras on mun mieles ankara sairaanhoitaja emilia, jonka kirjoitti Teemu
- moko
Se on paras.
- juba
Emilian Lääkärintarkastus ON PARAS!!
Sain siitä todella monta orgasmia...
Kiitos siitä helmutille - doc johnson
Emilian lääkärintarkastus on lähes suora käännös sivustolta Speculumpages löytyvästä englanninkielisestä tarinasta. Hyvä mutta plagiaatti.
- omicron
mäkin oon lukenut sen. nimi oli brookes embarrasing exam. sama tarina. hyvä kun suomennettiin niin kaikki saa lukea.
http://www.speculumpages.com/Page8/BrookesEmbarrasingExam.htm
- lukiotyttö
Ainakin omalta kannalta katsottuna tämä on kaikkein paras. Todella hyvä ja kiihottava tarina.
- jassa
Hannan tarina paras.
- milla
Elikkäs molemmat Helmutin tarinat ovat parhaimpia! Niitä vaan lisää...:)
- nimetön
..on paras
- toinen nimetön
Mistäs sellanen kirjotus löytyy?
- toinen nimetön
toinen nimetön kirjoitti:
Mistäs sellanen kirjotus löytyy?
Olin sokee, olihan se siellä, vieläpä samalla sivulla..
- Matias
Emilian ja Hannan lääkärintarkastukset luettu useampaan kertaan, paikat jäykistyy väkisinkin. Ei ole Helmutin voittanutta, jatkoa innokkaasti odotellen ..
- Jamppa
Se on paras ehdottomasti. Lisää vaan tulemaan Helmut.
- jee
Selvähän tämä on! Helmutin novellit ovat parhaita! Jennin, Emilian tai Hannan lääkärintarkastukset. Jess!!! Lisää vain tulemaan!
- melkein kaikki
Suurin osa on jostain herkku.netistä tai quntelesta kopioituja.. no kunhan viihdyttävät porukkaa :)
- häh?
Mitenniin kopioita, etkö huomannu nimimerkkiä millä se herkussa oli kirjotettu, Helmut oli sielläkin. Ehkäpä kaveri on pistänyt hyvät tarinansa useampaan paikkaan.
- Jaska
Tämä on paras, mutta myös Emilian tarkastus oli aika hyvä.
- doctor phil
Äijämäistä tavaraa. Hienosti kirjoitettu.
- Remsku
Tämä on ykkönen, se on selvä.
- Anonyymi
helmutin kirjoittama kallen lääkärintarkastus on ihan priimaa
- Anonyymi
Saisko parhaat suositukset novelleille, joissa jätkää tutkii mieslekuri?
- Anonyymi
En ollut vielä syntynytkään kun tämä äänestys alkoi.
Vieläkö voi äänestää?
Mistä löydän ne äänestettävät novellit luettavakseni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391909En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos291622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81191
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80929