vaihtuuko ruuat päivittäin whisperin palmissa?
mitä mieltä heidän included?
entä aamu buffet?
millaiset ruuat whisperin palms
4
53
Vastaukset
- vuodesta96
Goassa ei kannata ottaa hotellista kuin aamupala. Ruoka on halpaa ja hyvää rannalla sekä ravintoloissa muualla. Turhaa jäädä lojumaan omaan hotelliin ja maksaa maltaita palvelusta all included.
- vuodesta87
Pysy kaukana all incl. paketeista, menee koko Intian matkasta ilo kokonaan pois, jos vaan notkuu samassa paikassa safkoilla. Aamiainen korkeintaan ja sitten käyt syömässä missä tykkäät.
- Reissari9
Tiedän tuttu paikka, mutta nyt kiinnostaa tämä asia
- turhiakyselet
Mitä tuota sitten kyselemään, jos tiedät. All incl. on avuttomille, ei kannata alkaa munaamaan itseään täällä sellaisesta kyselemällä. Goalle muutenkaan kannata mennä, on sitä Intiassa muitakin paikkoja. Mene Keralaan taikka Diulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298