Moi!Oon 12-vuotias tyttö ja haluun oppii jotain temppuja jotka on hiukan vaikeempia ja siis tässä tulee liikkeitä/temppuja mitä osaan : Kärrynpyörä,käsiseisonta,pääseisonta, kärrynpyörä yhdellä kädellä, kärrynpyörä jalanvaihdolla, arabialainen, siltakaato ,silta ym.
Ja oon aina halunnu osata sitä kärrynpyörää ilman käsiä mut ei ehkä ihan vielä...:D
Mut mitä voisin opetella vielä? Laittakaa vaikka joku linkki tai joku video :)
Kiitos:-)
TEMPPUJA???
Tempputyttö00
5
214
Vastaukset
- osaan
Walcover
- entäsnuo
arabialainen taaksepäin, päähyppy, käsillä kävely?
Tai voisit kokeilla rekillä tai renkailla erillaisia temppuja. - myös12
oon ittekki 12 ;) ite ainakin oon opetellu siltakaadon molemmin päin ja käsilläseisonnassa hyppyjä myös puolvoltti vois olla kivaa harjotetavaa:) tai jokin muu vastaava. Youtube on täynnä kaikenlaisia temppuja käy kattoon sieltä:)
- Anonyymi
Cheerleading on hyvä
- Anonyymi
Jonglööraus viidella pallolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2386812Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245131Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1714879"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste663330Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1062944En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.652389Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242243- 782072
Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1391960odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391784