Varasijoilta viime vuonna

kkcicic

Tietääkö joku pääsikö viime vuonna Turkuun ketään varasijoilta? Soitin sinne ja sanoivat joskus lopussa ettei kukaan ole peruuttanut paikkaa, mutta yhtä ei ole vastaanotettu.

Tilastoissa luki 196 hyväksyttyä, 195 kirjautunutta. Paikkoja oli 195. Aiempina vuosina ollut samaa ja joskus 2011 ollut 190 paikkaa ja 195 hyväksyttyä, 190 kirjautunut. Meinaako noi niitä peruttaneita joiden tilalle tullut joku? Koskaan kirjautuneita ollut listasaa vähemmän mitä hyväksyttyjä eli tossa ei taida ne poissaolijat näkyä.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdjdh

      Turusta ei hajua mutta viime vuonna jäin Aallossa toiselle varasijalle ja ei tullut yhtään peruutusta.

    • kdoxlelzl

      Jep ei kanssa turusta tietoa mutta tampereelta peruttiin kai kaksi paikkaa viime vuonna (vai edellisenä) että luulisi ettei niitä peruta näissä isommissa kaupungeissa.

    • näio

      Peruutuksia, ihme kyllä, ei juuri tule. Opiskelupaikan saaneet ovat panostaneet tosissaan, saatu paikka on todella haluttu ja se pidetään.

    • Dnsn

      Turkuun otettiin viime vuonna yks henkilö varasijalta

    • kzodlflld

      Sinänsä yllättää koska tuntuu että moni jää helsingistä n pisteellä ulos ja kovasti kaikkialta lukee että "turkuun en mene ens vuonna uus yritys" mut näköjää sitte menevät..

    • eivarasijoilta

      Eikyl varasijoille voi laskee mitään. Aika harva otetaan varasijoilta paikasta riippumatta helsinki,tampere,turku voisi sanoa että ei yhtään-yksi harvoin. Vaasa,joensuu,kuopio,(oulu?) pääsee vuosittain joitakin, eisiis missään nimessä montaa.

      • kvococo

        Turkuun on itseasiassa päässyt muutama vuosi sitten montakin varasijoilta kun pisterajat oli matalemmat.


    • olehyvä

      No voin sanoa että ite todennäkösesti jään Aallosta vajaan pisteen päähän, jolloin Turku saattaisi kutsua. Jos näin käy niin sanon kyllä eikiittiä ja luovutan paikan jollekin joka sinne oikeesti haluaa.

      • kaikkikotona

        olet aika autisti jos mielummin olet vuoden paskahommissa kuin menet turkuun joka on sitäpaitsi parempi opiskelijakaupunki kuin helsinki.


      • nainenxoxoxoxo

        Minä olisin ainakin erittäin kiitollinen, jos joku antaisi paikkansa mulle, jos jään puoli pistettä kokeesta ja joku päässyt ei sitä paikkaa halua. Saatan olla Turkuun nimenomaan se varasijalla 1 oleva, koska muualle en ole hakenut ja pisteet on siinä ja siinä pääsenkö sisään.


    • pötsikasvaa

      Tää Suomi24 on yks vääristelijöiden palsta. Viimekin vuonna täällä oli ainakin 3 kommenttia, ettei ota vastaan paikkaansa Turusta, että onnea varasijalaisille. No, näinkö se meni oikeasti?:DDDDD kukaan ei jättänyt välistä. trollifacepalsta

      • enymmärä

        Jep... ketä oikeesti edes kiinnostaa valehdella jossain suomi24 anonyyminä??? :D ei kyllä tulisi itselleni mieleenkään alkaa mitään tarinaa tänne sepostelemaan..


    • kckc

      2012 turkuun pääsi varasijoilta 5, viime vuonna 1, eli vaihtelee aika paljon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe