Siis mei iskä kuoli ennenku myö kaksoisveljen kans synnyttii . Kuoli vissiinki kuukaus aikasemmin . Myö muutettii espoosee vuonna 2006 eli oltii veljen kans 6.v . Mei huone oli äitin huoneen vieres ja äiti oli tullu meijät nukuttaa ja meni sit omaa huoneesee kattoo telkkarii tai jotai . Siit meni jotai 2h ja oltii nukahettu jo . Sit mie olin heränny ja menin äitin huoneesee ja mie kysyin hänelt et kuka toi mies on joka tuijottaa minuu ku mie nukun . Äiti oli iha kauhuissaa kysyny miult et kuka mies nii mie sanoin et en mie tiiä , varmaanki isi . Nykyää mie en ees pysty olkkaris nukkuu ku herään yöl siihe et miust tuntuu et joku tuijjottaa minuu... Veliki oli joskus heränny yöl siihe ku isi oli silittäny häne päätä . Sit joskus ku oltii veljen kaa jo koulussa nii äiti oli yksin himassa . Ja oli jättäny majoneesipurkin keittiön pöydälle et hää tekee siit jotai salaattii ja oli menny käymää tupakalla ja ku hää tuli takas nii ei sitä sit enää ollu siinä . N.20 minuuttii hää sitä etti joka paikast ja meni takasi keittiöö nii siinähä se nökötti keskel keittiön pöytää:D Juu sori ku tuli näi paljo tekstii mut mie ajattelin et jos jotai vaik kiinnostaa:) Ja ei kyl sillee paljoo pelota ku kuitenki myö tiietää et se on vaa isi♥ ja näit on viel paljonki lisää:D
Meijänki perheelle tapahtunu kaikkee
Tuulia15
3
<50
Vastaukset
- AaveenMerkki
Juu, minulla on aavemainen haju aina kun tungen käteni haarojeni väliin ja vedän pois, käsi on aina kuin ektoplasmalla kyllästetty, sellaista valkoista nestettä.
- PINJAGOOH
Hui kauhee varmaa äitinne oli aiva paniikis sillon ku menit sanoo et joku tuijjottaa :O
- Israel_Sahlberg
No nämä ovat nettikummituksen tyypillistä jekkuilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283