Onko muilla kokemusta ko. paikasta ?
Viime syksynä oltiin yksi viikonloppu tai piti olla viikonloppu mutta lähdimme lauantai aamusta pois.
Heti alueelle saavuttua kahvilan/vastaanoton palvelu oli täysin ala-arvoista. Mistään käytännön asioista esim. saunavuorot ym ei ollut mitään varmaa tietoa. Ainoa tieto oli milloin kausareilla on saunavuoronsa ja että niiden kanssa EI saa mennä samaan aikaan saunomaan. Myöskin kaikki rantapaikat kausareiden käytössä, no sillä nyt reissaajalle ei merkitystä ole mutta muualla on kuitenkin jätetty muutama rantapaikka poikkeejiakin varten. Lapsiperheen alueena mainosavat ja lapsille ei muuta kuin kälynen liukumäki ja keinu. Känniset kausarit hääräsivät ympäriinsä yömyöhään asti joten meidän pesue ei kyseeseen paikkaan enään mene.
Taikayö camping
5
241
Vastaukset
- omanönkilähellä
Itsellä ainakin aina ollut hyvä palvelu, monet juhannuksen oltu ja seuraavakin siellä!
- pelkäävä
Pitäjän koira haukkuu ja riuhtoo remmissä niin että pelkään koska pääsee irti ja tuulee pienempien koirien päälle!
- kyselijätäälläkin
Hei, täällä myös kiinnostaisi tietää juhannuksesta. Onko aattona isokin kokko? :) ja millanen meno?
- p2ö
Täälläkin oltaisiin juhannuspaikkaa vailla. Onkohan kyseinen paikka millainen. Olen koittanut soittaa melkein päivittäin ja laitoin sähköpostia n. kolme viikkoa sitten mutta vieläkään ei ole tullut vastausta. Eli ei kauheasti tunnu maksavat asiakkaat kiinnostavan :) Vaunupaikan hinta näyttää olevan juhannukselta 130 euroa joten luulisi sen jo sisältävän paljon kaikkea. Onko kellään tietoa ???
- u1u1
Muutaman kerran käyneenä voin sanoa että se on kausipaikkalaisten juottola, siellä ne häärii aamusta iltaan mukit kourassa silminnähden humalassa. En suosittele ainakaan lapsiperheille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006101004424h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102458Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2111862Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231663- 721050
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43993Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75875Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57862En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43832Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä82792