Minulla on vanha Nikon f801-s kamera, jossa Sigma objektiivi. Tietääkö kukaan onko tuossa kamerassa sisäänrakennettu tarkennusmoottori? Vai onko se moottori tuossa objektiivissa, jossa lukee SIGMA AUTO FOCUS 200 M -> alfa 1:3,5-4,5 f35-135mm. Tuo alfa on siis alfa-merkkinä. Voisiko joku myös suomentaa, millainen tuo objektiivi on noiden numeroiden perusteella. Toki hämärästi muistan millainen se on, vaikka käytöstä on jo vuosia.
Aion ostaa digijärkkärin ja mikäli tuota objektiivia voi käyttää Nikon d3200:n kanssa, niin se olisi siinä. Muuten saattaisin kallistua Canoniin, koska suvulla on noita kameroita ja erilaisia putkia.
Onko f801-s:ssä sisäänrakennettu tarkennusmoottori
kopteriheli
4
329
Vastaukset
- bnmvn
Tuon objektiivin ei kannata antaa haitata uuden digijärjestelmän hankkimista.
- 920
Osta Nikonin kamera kittiobjektiivilla, niin se on siinä.
Tuo Sigma käy filmivanhuksen runkotulpaksi, liian pitkä polttoväli cropin yleusobjektiiviksi eikä tarkennuskaan toimi. - Kdkdkj
Jep. F801s:ssä on tarkennusmoottori rungossa.
- Anonyymi
kdkdkdkdkdkdk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006