Kaikki Vonkalle lauantaina 6.6. 2015. Meillähän on siellä oma hiekkaranta, joka ei kuulu yrittäjälle-
Kokoonnutaan sinne omine eväinemme ja pidetään hauskat kesän avajaiset.
Katellaan sitten, miten Pällin pöllön silmät pyörivät päässä ja miten Maikin kassakone laulaa keppanavirttään, kun juomme omia oluitamme ja nautimme omista eväistämme.
Muistutan vielä kerran. Ranta ei ole yrittäjän vaan meidän, joten sieltä meitä ei voida häätää mihinkään, vaikka sellaisia huhujakin kyliltä on kuulunut.
Reput täyteen s-kaupasta ja nauttimaan kesän avauksesta.
Jess sentään Vonkka
30
<50
Vastaukset
- päessään
minä tulen sinne ja otan olutta
- kaikkikoolle
Joo muuten ihan ok, mutta ku yleiselläpaikalla ei saa sitää alakomahoolie naatiskella, ei etes torilla, tullee paha polliisi ja kaataa kalliit liemet santaan, ja antaa kuitinkin siitähyvästä. Va aarinkoa ottaa ja syöpi mantsikoeta pommakinkera. Kylläsiinä roppilepövää.
- rupusakki
Loistava uutinen!! En todellakaan anna rahojani pällille. Enää! Hahahaaa ja Maikki vois ottaa taas jonkun orjan sinne itäisestä naapuristamme. Vetäkää v päähän.
- Otetaanvaan
Ei alkoholilain 58 § kiellä alkoholin nauttimista yleisellä paikalla, mikäli siitä ei aiheudu huomattavaa haittaa tai järjestyshäiriötä ympäristölle.
Tämä tiedoksi myös Pällille.
- punanokka
sehä ollunna jo 70luvulla ämmässä peällään itehii
näkkyy menevän pitkäänrippaan- menivituix
Vi tun pälli ja se sortaja
- Maijan_tytär_Sari
Hei! Uskaltaisiko teistä joku kirjoittaa reilusti omalla nimellä? Minulle kyllä voi tulla sanomaan jos asiat vaivaa, ei tartte sitten täällä itkeä. :) Maija on minulle maailman parhain äiti. Oletteko itse virheettömiä?
Ranta on ihan yleinen ja kaikki ovat tervetulleita sinne uimaan ja viettämään aikaa. Sieltä ei kyllä ole ketään häädetty pois. Eikä täältä mitään rahoja kenellekkään pällille mene, ei sellaista edes täällä tunneta. :) Kysykää niin tiedätte mistä puhutte.
Iloista kesää kuitenkin kaikille ja tervetuloa tutustumaan.- postinmeininkiävaan
No justiinsa. Kaikkien mielestä omat äitit on parhaita. Kysyhän äiteeltäs pällistä. Luulisi tietävän.. buhahahaaaaa
Hyvä kommentti Maijan_tytär_Sari , mutta täällä kaikki vähänkään asiasta kirjoitetut ovat kuin helmien heittämistä sioille.
- Grillaaja
no huh huh grillimakkara mallia Atrilli hinta 2€ S-market hinta 0.99e€/4kpl,ahneus
harvoin kannattaa pitemmän päälle,piiri pieni pyörii... - MoccamunanGrilli
Paistetun grillimakkaran hinnan muodostuminen:
- makkara 0,25e
- laitteiston ja kaasun kuoletus 0,10e
- tilavuokra 0,10e
- palkat sivukuluineen 0,90e
- verot yms. maksut 1,5e
- yrittäjävoitto 0,10e
YHTEENSÄ 2,95
Myy sitä perkelettä sitten 2,oo eurolla niin takkiin tulee, etä humahtaa- grillikotonakin
No ei myy sitten niin ei tule takkiin. Hatusta on nuo sinun luvut tosin.
- makkaratriplattu
Siis kaikki vuorokauden kulutko pitää saada katettua se yhden makkaran paistolla
- grillimunanmocca
Mene laskenta opin kurssille,ennen kuin kirjoittelet tuollaista puppua tällä.
- LätylläNaamaan
Jos värjejää naaman kenkälankilla mustaksi voi myydä pizzan puolella hinnalla valkonaamaan verrattuna
- Talosnerot
Laittakaa nyt hyvät kommarit grillivaunu ja kierrelkää ympäri kylää myymässä grillimakkaroita. Niin saatte älyttömän pajon RAHAA, eikä tarvitse muita kadehtia. Perustakaa myös osuuskuntapanimo, niin saatte olutta omakustannuskintaan.
- posiitivi
Kyllä se on niin että , kauppa ei kannat jos voitto ei elätä,kas kun yrittäjänkin pitää saada elanto ja yrittäjän vapaus on suomessa joten eikun töihin, kokeilla sopii ja täällä kun haukutte yrittä saa ilmasta mainosta että jatkaa vaan samaanmalliin.
- Ohimenee
Vittuiluja saa kuulla muuallakin, niin miksipä sitä vartavasten lähtee ihan hakemaan.
- Katso_peiliin
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
- Eihätiä
No tuosta en kyllä ole samaa mieltä. Ei tämä maailma muille niin vaikea ole että pirulliseksi suustaan tarvii alkaa :)
- onkokatteutta
no miten ne suju menot, ku ei peässynnä tulemaan... akka
sano että nyt on viime temppusi, jos meet tuosta ovesta senttiää ulos- Käännyvarpas
On on ja niin kamalasti etten viiti jalakaani Vonkan suuntaan kääntää.
- minäotanaurinkoa
Niin justiinsa, ei kannata alkaa töihin saattaa joku sanoo jopa pahasti,minä kannatan tätä meidän kunnan työministeriä ja ajella vain mersulla niin silloin ei jouda töihin,tehkööt yrittäjät ne työt nehäne työhulluja ovat.
- olisinniinmielelläni
Minäkin olisin lähteny van ukko huuti ettet mee niin eipä se auta.
- kompassi
ja niiiin mieleeni tekisi ja ei varpas kääänny!
- olisinniinmielelläni
Minä lähen ens lauantaena sano ukko mitä tahaansa varmasti meen
- heienhajuinen
minnekä...oesit menossa , niin tiijeetään oottoo sinnuhie
- mennäävoan
No vonkalle tietennii minä oon sitä mieltä että mennään kaikki porukassa
- Culli
Onko Vonkalla ensi lauvantaina piirikunnalliset nurminussijaiset?
- helppoorahhaa
Nämä kirjottajat on niitä korvauksilla eläviä, jotka eläät käestä suuhun. Sitte katehitaan niitä jotka uskaltaa yrittää. Jokaisella on vappaa mahollisuus yrittää, siitä
vaon firmaa perustamaan van ku ei kehtoa. Kohta kun tulloot korvaukset ja jos kävis
sossussa itkemässä, eikö joo? Van kyllähä se luonnetta vaatii itkee sossun tätille...aekuiset...sitä tottuu ku saa lapun ku manu illallisen =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 992186
- 1021760
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141721Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931336Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1781187- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123868