Mulattilasten YHt?

Sirja83

Hei! Onko olemassa vertaisverkostoa naisille, jotka ovat mulattilasten yksinhuoltajina? Itse olisin tällaisesta toiminnasta kiinnostunut, sillä tukea omasta lähipiiristä on vaikea saada.

7

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • livian

      Ei tietoa,mutta olen kuullut että seurakunnalla jotain ohjelmaa ja kirjasto myös järjestää..mut en ole varma

      • ameliene

        Juuu kyllä meilläpäin ainakin järjestetään monenlaista toimintaa; pienimmille on oma mokkapalat kerho,äideille lakupötköt ja vähän vattuneemmille cafe mocha.


      • zambojimi

        Mannerheimin pelastajien seurakunnassa ei ole nykynuorisoakaan unohdettu ja nykyään on jo alettu hyväksyä mukaan myös tertseroneja.


    • Eikö yksinhuoltajien tukiverkko riitä sulle vaii pitääkö nimen omaan olla MULATTI lasten yh HENKILÖLLE (huom.kaikki mulatti lasgen huoltajat ei ole naisia).

    • Dsffsffgdg

      Olisiko kukaan sattumalta menossa esim. kesälomareissulle Ruotsin Uumajan suuntaan? Saisi mielellään käydä nykäisemässä töpselit ulos tietokoneista erään hakkerin asunnosta. Mahdollisesti sama molopää hakkeroi seuraavaksi juuri sinun tietokoneesi, matkapuhelimen, television tai vaikka auton tällä saatanan nykypäivän tekniikalla.

      Seuraavksi tulee lähiaikoina vielä muutamien toisten ilkivaltaa harrastavien hakkereiden nimet ja osoitteet tälle foorumille kuvien kera, ja ne ovat ihan kotimaassa joten saattaa reissut osua paremmin kohdalleen näille. Hyvää kesää!

      Andreas Frost

      1969-08-13-XXXX

      TELEFONNUMMER

      090-13 82 72

      ADRESS

      Mariehemsvägen 39 E

      906 52 Umeå

      http://i.imgur.com/OnOs1xD.jpg

      https://se.linkedin.com/pub/andreas-frost/30/a35/250

    • 1971johanna

      Miksi juuri vain mulatti?????? Eikö se mene niin, että te värillisten lasten vanhemmat haluatte lapsenne samanarvoisiksi muiden kanssa, mutta kuitenkin sitten olette aina ITSE alleviivaamassa väriä? Tätä en ymmärrä. Mitä ihmeellistä eroa on mulattilapsen yksinhuoltajana? Rasismiko? Vissiin. Eli ensin ei ajatella tulevan lapsen tulevaisuutta mitenkään kun ollaan rakkauden huumassa ja sitten kun lapsi on syntynyt, kaikki, jotka eivät kutittele lastasi leuan alta, ovat julmia rasisteja.

      Äklöö juuri tällaiset luokittelijat: valkoiset, mustat, kukalliset jne. Tehän itse ootte pahimmat rasistit.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe