kannattaako ostaa taavetti,? onko jotain tiettyjä vikoja?mm. vaihteet, voimansiirto.Miten talvella käyntiin lähdön laita?Missä hinnoissa liikkuvat.
david brown 880
11
1962
Vastaukset
- taavi
nostolaiteet ne on tuavetin vika ja heikot virta vehkeet perus rakenne on luja.
- kestää
880 malli on tosi luja rattori, ei saa särkymään millään.
- DB:n myynyt
DB 950 ainakin tosi huono talvikäynnistyjä. Oli kyllä minusta selvästi kivampi ajettava kuin esim Major.
- Seppo
950 ja 880 Taavetin kylmäkäynnistyvyydessä on oleellinen ero. 950:ssä ei ole hehkutuslaitteita , kun taas ainakin uudemmissa 880 malleissa hehkutuslaitteet ovat olemassa. Tällä on oleellinen merkitys kylmäkäynnistyvyyteen.
- Pate
Seppo kirjoitti:
950 ja 880 Taavetin kylmäkäynnistyvyydessä on oleellinen ero. 950:ssä ei ole hehkutuslaitteita , kun taas ainakin uudemmissa 880 malleissa hehkutuslaitteet ovat olemassa. Tällä on oleellinen merkitys kylmäkäynnistyvyyteen.
Mulla on 990:ssa hehkut ja käyntiin lähtee hyvin, ja aina.
- paras
950 on kaikin puolin surkia vehe ei kestä yhtään.Toisin on 990:n ,kova ja kestävä peli ja lähtee käyntiin pakkasellaki vaikka ei oo hehkuja eikä lämmitintä.
- Pate
Lähtee hyvin käymään.
Ei ehkä kaikkein raskaimpaan ajoon, mutta itse ajoin syksyllä puut metsästä taavetilla (990) ja hyvin tulivat. Kuormaajakin on siinä.- NIMITTÄIN
On ollut v.1967 d-b 880(valkea) ja 990 v.1974.Tosi kestäviä koneita.Kun ensim. taavetti ostettiin,niin varoittelivat huonosta nostolaitteesta,mutta ovat pelanneet loistavasti.
- Pate
NIMITTÄIN kirjoitti:
On ollut v.1967 d-b 880(valkea) ja 990 v.1974.Tosi kestäviä koneita.Kun ensim. taavetti ostettiin,niin varoittelivat huonosta nostolaitteesta,mutta ovat pelanneet loistavasti.
Joo, hyviä peliä ovat. Mullakin on nostolaite pelannut moitteetta. Kylmänä harvemmin käynnistelen, kun talvella en aja, traktori seisoo talvet tallissa. Keväällä sitten, jos on pakkasia käytän lohkolämmitintä jonkun aikaa, ja ekalla käyntiin !
Virtalaitteet on pelannu hyvin, paitsi että nyt tuli pieniä latausongelmia, mutta johtuvat varmaan huonoista liitoksista, tai sitten hiilet menneet. Mulla on uusi taavettiin sopiva laturi, laitan sen jos ei muuten pelitä.
(990 taavetti)
Mitä virtavikoja muilla ollut ? Olen kuullut, että taavetin sähköissä jotain häikkää ? - Anonyymi
Pate kirjoitti:
Joo, hyviä peliä ovat. Mullakin on nostolaite pelannut moitteetta. Kylmänä harvemmin käynnistelen, kun talvella en aja, traktori seisoo talvet tallissa. Keväällä sitten, jos on pakkasia käytän lohkolämmitintä jonkun aikaa, ja ekalla käyntiin !
Virtalaitteet on pelannu hyvin, paitsi että nyt tuli pieniä latausongelmia, mutta johtuvat varmaan huonoista liitoksista, tai sitten hiilet menneet. Mulla on uusi taavettiin sopiva laturi, laitan sen jos ei muuten pelitä.
(990 taavetti)
Mitä virtavikoja muilla ollut ? Olen kuullut, että taavetin sähköissä jotain häikkää ?Nostolaite viat johtuu enempi käyttäjistä ja väärästä käytöstä ja likasista öljyistä!
Sähköjähän näissä ei sen enempää kuin entisajan mopoissa,jos niiden kanssa pärjäsi pärjää Taavetinkin,jos taas ei niin ei kannata hommata sitä mopoakaan!
- Anonyymi
Valkoisissa Taaveteissa oli ihan hyvä nostolaite. Punaisissa jotka oli ennen vuotta 1966 nostolaite oli vähän sellainen epätarkka lähinnä ylös ja alas mallia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848