Kilon osuus-auto hakee kuorma-autokuskia elintarvikejakeluun. Hommia tehdään iltavuorossa. Kyseiset työt kiinnostais, koska oon ymmärtänyt että niitä hommia saa tehdä melko rauhassa. Ajattelinkin kysyä että millanen kiire noissa hommissa on? Maksaako talo tessin mukaista palkkaa ja millainen on työilmapiiri? ois myös kiva tietää, millainen on aivan perus työpäivä jne. Eikä tarvii laittaa mitään tyyliin "jakeluhommat on ihan perseestä, ei kannata." Kokemusta on kaappiautoista, muttei elintarvikejakelusta. Oon kuullut että noi hommat on paskoja, mutta jostain syystä ne kuitenkin vetää puoleensa.
Kilon osuus-auto
2
217
Vastaukset
- kokemuksenomaava
Ihan rento paikka. Hyviä kokemuksia ja palkka on tes. Mukavaa hommaa ja kalusto kunnossa kuten ajotkin ja pomot mukavia. Ainut on vaan se että niinkun täällä paljon on puhuttu eli sitä brojoa pitää sylkeä kolitsi ajohousuun ajon aikana aikas usein ja ällaassa mylviä kuin kiimainen karju teurasauton takapenkillä. Krillillä paarimmäellä saa viettää luppoaikaa tuntikaupalla koska läppäripalkka mahdollistaa sen. Ajokaveriksi saat sen Lervon, tosi reipas ja paatunut rahtari. Sinne vaan hiekan ajoon vai mitä se oli.
- Rahtipentti2015
Kilon osuusautot ei kyllä mitään maaperäisiä aineita aja hahah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799