Hei! Tarvitsisin pikaisen vastauksen... Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitä ensiapuvastaavan vastuu alueisiin kuuluu esimerkiksi lastenleireillä yms.? Tarviiko käydä EA-kursseja tms.? Olen harrastanut vpk ta nyt alle vuoden verran ja siellä hieman käyty ensiapua mutta se tuskin riittää vai riittääkö?
Suuri kiitos jo nyt kaikille vastanneille! :)
Ensiapuvastaavana toimiminen
VanessaFIT
2
225
Vastaukset 2
- Ainakin_meillä
Leirien ea-vastaava taitaa useimmiten olla koulutukseltaan sairaanhoitaja.
- CDR
http://bit.ly/OBECjm
Osallistumalla nettikyselyihin voit olla mukana vaikuttamassa tulevaisuuden tuotteiden ja palveluiden kehitykseen. Kyselyihin vastaaminen kestää yleensä muutama minuutti ja saat aina korvauksen ajastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479