Milloin maassamme herätään todellisuuteen ja tunnustetaan että homerakentamiselle pitää laittaa stoppi?
Se että rakennetaan "oikein " , takaa useimmiten muhevan kosteusvaurion.
Rakentamis määräyksiä onkin mitä pikimmiten korjattava niin uudis rakennusten osalta kuin korjaus rakentamisen osalta.
Mielestäni byrokratiaa ei tarvita enää lisää vaan järkiperäiset rakennus ja uudistamis ohjeet .
Kyllä rakentajat ohjeistavat hetimiten uudet normit kunhan niitä tarjotaan.
Tiedottaminen asista on kaikkein halvinta ja perille menevää.
vaikka televisiossa tulisi ohjelmaa. Miten estän "homerakentamisen " .
Mielestäni avain homerakentämisen lopettamiseksi on riittävä tuuletus. Niin alapohjissa kuin yläpohjissakin.
Ilman täytyy kertakaikkiaan vaihtua ja kosteuden on päästävä rakenteista ulos.
Suurin kosteuden tuoja rakennuksiin on maakosteus. Sitä piisaa eikä se lopu.
Yleensä maakosteus pääsee rakenteista "jollakin " tavalla ulos . Ellei niin rakennus alkaa homehtumaan kosteuden vaikutuksesta. Erilaiset sienet tarvitsevat kosteutta kasvaakseen. Kun kosteus poistuu rakennuksista niin homesienetkin loppuvat. Kuivassa ei homesienet kasva.
Milloinka ?
5
110
Vastaukset 5
- kyllästynytkin
Tuki nyt jo perseehis tuo jankkauskirjoitus, josko sua vähän auttaisi.
- hetimitenkin-olet-oikias
Täällähän on hermoraunioita enempikin ja vielä "kyllästynytkin" kaiken lisäksi (elämäänsä). Tämä on kyllä aivan väärä palsta hermoraunioille ja elämäänsä kyllästyneille. Täällä enimmäkseen kirjoittelee "taistelijat" ja ne jotka ei kovin vähällä periksi anna.
Otsonointi ja homeiden myrkytys saa aikaan itseoppineille homeentonkijoille homeentappajilla kyllä paljon muutakin kuin "kyllästymisen" ala-arvoiseen työhönsä.
"hetimitenkin" on täysin oikeassa siinä, että lisää itseoppineita valvojan valvojia, homeentonkijoita ja homeentappajia ei enää tarvita tähän maahan yhtään enempää. Entisistäkin pitäisi "hetimitenkin" päästä, eroon ja lailla kieltää kaikenlainen sähläys ja kieroilu sekä ihmisten ja irtaimistojen tuhoaminen... - hyssyttelijä
Hys, hys! Hiljaa nyt!
- Hetimitenkkiii
HEH HEH ja HEH.
- Ei-hyssytella-enää
Yli 20 vuotta "hyssytelty" ja tähän on tultu.
Hävetkää välinpitämättömät oman edun tavoittelija jos yleensä enää edes osaatte. Yli miljoona jo altistuu homeille?
http://ruutlehti.fi/outi-homeelle-altistuminen-muutti-elamani/
http://homepakolaiset.fi/media/Homepakolaiset_sunnuntaisuomalainen.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1801038- 80697
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48682- 81591
- 39549
- 46540
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä39531- 106530
- 22506
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan39497Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja288494Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47474Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko41453Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91436Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va146431- 21422
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26420Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24416Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415