Onko yhden tempun muusikko?
Elääkö vain sillä hitillään lentäjän poika?
Mä oon tutkinu hänen tuotantoaan ja siellä aika paljon tasaisia biisejä, vailla melodioita.
Jotakuinki näin uskallan sanoa.
Mut hieno ura ja kumarrus anyway.
Moni ei nimittäin pysty samaan.
Toimi uransa alussa siinä kuuluisassa Broadcast-yhtyeessä, jossa toimi hänen lisäkseen Esa Kaartamo ja Kim Lönnholm.
Kaartamo teki sen jättihitin You break my heart.
Edu Kettunen on mulle paikoin melko tylsä muusikko/artisti.
Kuitenki tehny paljon elämää suurempia biisejä.
Edu Kettunen
6
247
Vastaukset
- mrs.money
Martinan ex-isäpuoli. Mara elättää Edua.
- Kuultua
Ja Martinan velipuolen isä myös.
- MrJuha82outolintu
No mutta Kettusesta se, että 80-luvulla oli parhaimmillaan.
Sitten 90-luvulla tasaisempaa matskua ja levykokonaisuudet eivät vakuuta niin paljoa, mutta hittejä löytyy joka levyltä myös 90-luvulla.
2000-luvun alussa teki biisin rauhaton(sieluni on) ja taivaansininen BMW, jotka soi radioissa.
Ei paljoa muuta, kai??
Mut 80-luku oli Kettusen parasta aikaa.
Biisit koti tyhjyyteen, lentäjän poika, suiston salaisuus ja esim vaikka neonkuu ovat mainioita veisuita. - MiettiiHän
Täytyy muistaa, että muusikko elää myös tekemillään kappaleilla. Esimerkiksi Kim Lönnholmin "Minä olen muistanut" -kappaleen soitoista suurimman potin kuittaa Kettunen koska on biisin tekijä (säv. & san).
Käsittääkseni hän tekee myös studiohommia ja ties mitä. Taiteilijat tulot koostuvat usein pienistä puroista, eikä Edu nyt kai mitenkään herroiksi elelekään.- MrJuha82outolintu
Jau hyvä pointti.
- Anonyymi
Ihan helevetin paljon biisejä itselle ja muille. Parikymmentä pitkäsoittoa. Ei turha kaveri. Loistava muusikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.613740Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j873138Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin792360Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141610Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m661344- 891213
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä331092Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11001Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55995- 47962