onko mieheni bi?

äiti

Tulen kohta hulluksi koska olen jo vuoden verran epäillyt että mieheni on bi tai homo!

Mieheni on juuri sellainen homofobinen, joka ilmeisesti vaan esittää vihaavansa homoja.
Olen suoraankin kysynyt, mutta vastaus on aina tyyliin "hyi helvetti".

Miksi sitten epäilen?

Mies ei halua minua. Tai saan joskus kyllä, mutta hän ei tee koskaan aloitetta. Seksiin liittyy aina jollakin tapaa peppupuoli ja mieheni kiihottuu oikeastaan niin palhaiten.
Mitään läheisyyttä suhteessamme ei enää ole. (halailua,pusuja yms)

Koskaan ei katsele vieraita naisia, eikä flirttaile naisille tai ole pettänyt minua.
Nyt on sitten kertonut miehistä, joita on töissä kohdannut ja jotka ovat ilmeisesti flirttailleet miehelleni. Mieheni sitten kehui että ovat niin mukavia tyyppejä että...

Olen kertonut miehelleni että voisin kiinnostua itse naisista, eikä 2miestä ole ollenkaan ällöä mielestäni. Ei siis pitäisi olla kyse siitä että ei mieheni uskaltaisi minulle mieltymyksistään kertoa.
Nyt tuntuu katkeralta ja pahalta ajatella että en enää naisena kelpaa. Ikinä en hyväksyisi ketään ulkopuolisia suhteeseemme, joten pelkään että tämä kaatuu nyt tähän.

Mitä teen?
Laittakaa kommentteja.

12

4032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • young man

      Ehkä miehesi on jopa homo. Mitä olen palstoja ja keskusteluita seuraillut niin aika moni herää tähän vasta vanhemmalla iällä, koska menneinä aikoina ei asiaa edes voinut ajatella tosissaan ja yhteiskunta on "pakottanut" heterosuhteisiin.

      Nyt kun ajat ovat muuttuneet, homoudesta puhutaan joka puolella ja hyväksyntä on kasvanut, niin uskaltaa moni jo asiaa hyväksyäkin itsessään, edes pikkuisen.

      Luulempa, että miehesi kuitenkin pelkää näitä tuntemuksiaan siinä määrin, että ei missään tapauksessa uskalla niistä sinullekaan puhua, vaikka oletkin kertonut, että se (miesten välinen seksi) ei ole sinusta vastenmielistä. Ehkä hän kokee, että menettäisi kaiken miehisyytensä sinun silmissäsi ja pelkää että muut ihmiset saisivat tietää.

      Jotenkin musta tuntuu kertomiesi läheisyyden puuttumisen ja muun perusteella, että ehkä miehesi on alkanut pitämään sinua itsestäänselvyytenä ja aiempi suhteen alkupuolen "hekuma" on laantunut. Ehkä voisit vähän herätellä miestäsi, kertoa hänelle, että tarvitset enemmän huomiota ja että et enää jaksa suhdetta, jossa ei ole läheisyyttä.

      Voisit myös yrittää kertoa suoraan, että mikä sinua kalvaa ja vaatia keskustelua asiasta. Et suostu hyväksymään "hyi helvetti"-tyylisiä vastauksia. Ei tule varmasti olemaan helppoa varsinkin, jos miehesi ei ole keskusteluihminen. Kunnon keskustelu kuitenkin olisi tarpeen. Yleensäkin suhteissa pitäisi aina puhua asioista paljon enemmän kuin mitä yleensä tehdään.

      Miehesi tunteista ei kukaan muu tiedä yhtä hyvin kuin hän itse, joten arvuuttelu hänen homoudestaan ei mielestäni kannata.

      Onnea keskusteluihin.

    • yhdeksän kundia ja määrä ka...

      On todella outoa seurata kuinka varatut ihmiset hakevat seuraa, vaikka oma puoliso on kotona.
      Jokainen joka tapaa varatun ihmisen osallistuu pettämiseen ja tukee pettämistä. Jokaisen velvollisuus on ilmoittaa pettämisestä toiselle osapuolelle, ja kaikista oudointa on, että naiset yleensä luulevat omien heteromiestensä olevan aina uskollisia heteroita. Valtaosa onkin heteroita, mutta on paljon on niitä miehiä, jotka hakevat jatkuvasti seuraa netin gaychateista tai maikkarin gaychatista.
      Tiedätkö oikeasti missä miehesi tai poikaystäväsi menee ja mitä tekee ja ketä tapaa ?
      Meidän vapaiden ihmisten on syytä kiinnittää huomioita siihen, että emme osallistu omalla toiminnalla varattujen miesten tai naisten tapaamisiin, vaan jos tapaamme varatun miehen ilmoitamme siitä hänen aviopuolisolle, tyttöystävälle tai poikaystävälle, ja näin pettäminen loppuu ! Saat selville hyvällä tavalla seuraavat tiedot tavatusta. Auton rekisterinumero kertoo omistajan, tai haltijan tiedot ja sitten numeropalvelusta puhelinnumerot ja numerot auton osoitteeseen tai sitten kuiteista, nimestä jne otat todisteet ja soitat pettäjän kumppanille !
      Jos hyväksyt tapaamiset pettämisestä tuet tällaista toimintaan. Me kaveripiirissä olemme päättäneet polttaa kaikki ukkomiehet ja sellaiset jotka pettävät kumppania. Emme tosin tapaa varattuja kundeja.
      Yleensä oikein homovastaiset ovat itse homoja.
      Tarkista tai ota selvää kuinka tarkistetaan tietokoneen lokitiedostot, jotta saat selville minne sillä on surffattu, niitä tietoja tosi vaikea poistaa !!! Käytä vaikka asiantuntijaa.

      • Töllöttäjä

        Kaikki maailman villit ja vapaat homppelit, liittykää yhteiseen rintamaan. Pettäjät kärytköön helvetin tulessa - me pojat vain bailataan. Eläköön uusi uljas ja uskollinen maailma!


      • Touhutyttö

        Sairasta meinikii. Kyttää puolisoasi.Ja miten tuollaisen saarnan jälkeen vielä sanot että teillä on missio poltaa ukkomiehet? Ja kuitenkin ettette tapaile heitä. Siis heti jos mies puhuu teille otatte numeroa ja rekkarii ylös ja soitatte vaimolle että täällä se miehes vaan puhuu naisetn kanssa, sika.
        Hullumpia te olette kuin ne jotka syystä jos toisesta pettää puolisojaan.


      • yks puoliso

        Joo. Todella järkyttävää lukea tuota kirjoitusta pettäjien käryttämisestä. Minä en ainakaan halua mistään hinnasta tietää mitä mieheni puuhailee, jos puuhailee.
        Enkä itse koskaan ilmoittaisi toiselle miehen/vaimon pettämisestä.
        Ottaisinko vastuun sillä hetkellä mahdollisesti hyvinkin onnellisen tai ainakin tasapainoisen perhe-elämän tuhoamisesta. Lasten turvallinen maailma tuhottaisiin kertaheitolla. Tiedossa olisi mahdollisesti jopa ero ja ainakin lopun elämää mukana kulkeva epäilys ja luottamuksen menetys.
        Lopettakaa heti tuollainen ihmisten elämän tuhoaminen.


    • Mies sieltä jostain

      Huomaatko mitä nimimerkkiä käytät? Olisiko omassa identiteetissäsi osa yhteistä ongelmaanne? Harva mies nimittäin haluaa "äitiä". Sen sijaan luultavasti 101 % miehistä kiihottuu naisten takapuolista, lie jotain evoluution peruja (ajalta ennen lähetyssaarnaaja-asennon keksimistä siis).

      Pohdi tilannettanne rauhallisesti (niin kuin luultavasti olet tehnytkin), kuvauksesi kuulostaa tosi-suomalaiselta perusmieheltä enemmän kuin miltään pervertikolta. Kyllä se vieraiden naisten vilkuilemattomuuskin on suomalaisen hyvän kotikasvatuksen merkki ennen muuta!

      • Mies sieltä jostain

        Ajatteles, jos ukkosi pohdiskelee tuskaisena sinun mahdollista suuntautumistasi: olet tunnustanut haaveilevasi naisesta ja selvästi kokeillut kepillä jäätä sanomalla, että voisit hyväksyä kahden miehen rakkauden....
        Ehkä hän suree itsekseen "sinun menettämistäsi", mutta antaa sinun olla rauhassa sängyssä - ethän enää hänen käsityksensä mukaan ole kiinnostunut miehestäsi. Poikkeuksena siis kerrat, jolloin itse teet aloitteen seksiin.
        No, kunhan arvailen, mutta ikinä ei tiedä, mitä toisen päässä liikkuu. Ota kaikki mahdollisuudet huomioon!


      • äiti
        Mies sieltä jostain kirjoitti:

        Ajatteles, jos ukkosi pohdiskelee tuskaisena sinun mahdollista suuntautumistasi: olet tunnustanut haaveilevasi naisesta ja selvästi kokeillut kepillä jäätä sanomalla, että voisit hyväksyä kahden miehen rakkauden....
        Ehkä hän suree itsekseen "sinun menettämistäsi", mutta antaa sinun olla rauhassa sängyssä - ethän enää hänen käsityksensä mukaan ole kiinnostunut miehestäsi. Poikkeuksena siis kerrat, jolloin itse teet aloitteen seksiin.
        No, kunhan arvailen, mutta ikinä ei tiedä, mitä toisen päässä liikkuu. Ota kaikki mahdollisuudet huomioon!

        Ensinnäkin, nimimerkkiksi viskasin tuon äidin, koska halusin TEILLE kertoa että lapsiakin on. Vaikka olenkin äiti, miehelle olen vaimo.
        Tosin tuntuu, että pikemminkin kaveri.

        Toiseksi, kyllä se minä olen joka meillä aloitteet tekee.

        En usko että itsekseen suree, sillä yritän osoittaa kyllä kaikilla tavoin rakkauttani.
        Sinulla kyllä mielenkiintoisia näkökulmia..


    • b-boy

      american beaty leffas ool mies jol ol vaimo ja poika ja vihas homopi vaik ol ite homo.
      jo smiehes antaa sulle on hän bi, ellei tee sitä "velvollisuudest" tms. saattaa olla peräti aika homoki.
      "Olen kertonut miehelleni että voisin kiinnostua itse naisista, eikä 2miestä ole ollenkaan ällöä mielestäni"
      Olet siis kertonu miehelles, etteä voisti ola naisen kaa (vai?)ja kenestäpä naisesta kaks miestä olisi ällöä,. ellet sitten tarkottanu että toinen mies olisi miehellesi...

      • äiti

        Kyllä olen kertonut että voisin naisen kanssa olla. Se että kaksi miestä ällöttää joitain naisia on kyllä totta. Olen jutellut monenkin naisen kanssa, jotka ovat heti yököttelemässä poikarakkaudelle. Itse en kuulu niihin naisiin :)


      • Anonyymi
        äiti kirjoitti:

        Kyllä olen kertonut että voisin naisen kanssa olla. Se että kaksi miestä ällöttää joitain naisia on kyllä totta. Olen jutellut monenkin naisen kanssa, jotka ovat heti yököttelemässä poikarakkaudelle. Itse en kuulu niihin naisiin :)

        Nyt on vuosi 2021. Kwrtoisitko, mitä kuuluu, avautuivatko asiat, syyt, mistä oli lopulta kyse.

        Itsellä sama epäilys. Tämä on hirveää. En saa tieto enkä totuutta, mitä tämä on. Aavistus vain vahvistunut parin vuoden sisällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on vuosi 2021. Kwrtoisitko, mitä kuuluu, avautuivatko asiat, syyt, mistä oli lopulta kyse.

        Itsellä sama epäilys. Tämä on hirveää. En saa tieto enkä totuutta, mitä tämä on. Aavistus vain vahvistunut parin vuoden sisällä.

        Hei anonyymi.
        Alkuperäinen kirjoittaja ei varmaan enää käy aktiivisesti katsomassa tätä ketjua, kun on sen jo 17 vuotta sitten kirjoittanut.

        Haluaisitko kertoa enemmän omasta tilanteestasi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4299
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2110
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1560
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1381
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      253
      1070
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1057
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1035
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      136
      1033
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      908
    Aihe