Omissa lempikuulokkeissa on pehmikkeet käyneet litteiksi ja epämukaviksi, ja toinen niistä on vähän rikki. Käytän tässä väliaikaisena ratkaisuna tavallisia vanulappuja.
Mistä kuulokkeen pehmikkeitä?
4
1996
Vastaukset
- BH-604
verkkokauppa.com sieltä ostin itse nokia BH-604 kuulokkeihin uudet suojat
- kouluttaja-
tiedätkö mikä helpottaa avun saantia? kerro kuulokkeiden merkki ja malli, näin kenenkään ei tarvitse arvailla.
Sennheiserin kuulokkeista on kyse, korvaosan halkaisija siinä 5 cm. Eli normaalikokoiset, mutta mahtavalla soundilla.
Ne pehmikkeet on sillaiset tavalliset vaahtomuoviset jotka pujotetaan niiden korvaosien ympärille, mutta pehmikkeiden käyttömukavuutta saisi olla vielä vähän enemmän kuin alkuperäisissä.- linkittäjä-
Lady.Avatar kirjoitti:
Sennheiserin kuulokkeista on kyse, korvaosan halkaisija siinä 5 cm. Eli normaalikokoiset, mutta mahtavalla soundilla.
Ne pehmikkeet on sillaiset tavalliset vaahtomuoviset jotka pujotetaan niiden korvaosien ympärille, mutta pehmikkeiden käyttömukavuutta saisi olla vielä vähän enemmän kuin alkuperäisissä.googlettamalla löysin, että, kuten joku aikaisemmin mainitsikin, ainakin Verkkokauppa comista löytyy jotain
http://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/5094d/Oheislaitteet-ja-tarvikkeet-Tyynyt-ja-pehmusteet/231/Sennheiser
....toimitusajat näyttää aika pitkiltä.
tuolta löytyy nopeammin...
http://www.thomann.de/fi/sennheiser_korvatoppaukset.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315