Kuinka "valmistella" itsemurhaa?

darknessinmyhead

Miten siis teen valmisteluja ennen itseni tappamista? Haluan viedä asiat päätökseen, ettei muille jää selviteltävää kun olen poissa.
Aion siivota huoneeni, jottei äitini tarvitse tehdä sitä.
Kirjeet olen jo kirjoittanut ja piiloittanut niin, että ne löydetään vasta kun huoneeni remontoidaan uuteen käyttöön.
Yritän tällä hetkelläkin tuhota ihmissuhteitani jottei minua jäädä kaipaamaan.
Mitä vielä pitäisi tehdä?
Tämä ei ole trolli.

16

1689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi edeshaluat tappaa itsesi

    • kk....k

      VITTU!! Kukaan ei kuule tapa itteään. SE ON HELVETIN TYHMÄÄ JA ITSEKÄSTÄ.

      • ns.itsekäs

        Ei ole itsekästä jos haluaa lopettaa tuskansa, ihminen joka sanoo "Olisi nyt ajatellut miltä MINUSTA tuntuu" on itse itsekäs. Aloittaja, sun pitäisi ainakin tehdä testamentti sun mahdollisesta omaisuudesta, suosittelisin myös kertomaan että miksi teit sen ja ketä jäät kaipaamaan, mutta se varmaan lukee kirjeissä jo. Jos olet mahdollisesti koulussa tai sen suuntaisessa niin voit tehdä eroilmoituksen. Muuta ei varmaankaan tarvitse tehdä, kuolemaahan ei voi ilmoittaa ennen kuin sen on tehty. Jos et halua minkäännäköistä vaivaa kenellekkään, niin yritä tehdä kuolemastasi mahdollisimman siistiä, eli esimerkiksi valtimoiden (kurkun, ranteiden) avaaminen ei ole varmaankaan järkevin ratkaisu. Onhan se tavallaan dramaattista mutta ei mitenkään kivutonta. Toivottavasti olet miettinyt loppuun asti, elämäsihän on vain ja ainoastaan sinun käsissäsi. Tee niinkuin parhaaksesi näet.


      • U-pplMakeMeCry
        ns.itsekäs kirjoitti:

        Ei ole itsekästä jos haluaa lopettaa tuskansa, ihminen joka sanoo "Olisi nyt ajatellut miltä MINUSTA tuntuu" on itse itsekäs. Aloittaja, sun pitäisi ainakin tehdä testamentti sun mahdollisesta omaisuudesta, suosittelisin myös kertomaan että miksi teit sen ja ketä jäät kaipaamaan, mutta se varmaan lukee kirjeissä jo. Jos olet mahdollisesti koulussa tai sen suuntaisessa niin voit tehdä eroilmoituksen. Muuta ei varmaankaan tarvitse tehdä, kuolemaahan ei voi ilmoittaa ennen kuin sen on tehty. Jos et halua minkäännäköistä vaivaa kenellekkään, niin yritä tehdä kuolemastasi mahdollisimman siistiä, eli esimerkiksi valtimoiden (kurkun, ranteiden) avaaminen ei ole varmaankaan järkevin ratkaisu. Onhan se tavallaan dramaattista mutta ei mitenkään kivutonta. Toivottavasti olet miettinyt loppuun asti, elämäsihän on vain ja ainoastaan sinun käsissäsi. Tee niinkuin parhaaksesi näet.

        Tässä aika hyvät ohjeet... vaikka en mielelläni kannusta ihmisiä itsemurhaan. Kuolema on surullista, mutta joskus ei vain ole muuta keinoa. Muistithan kirjeisiisi lisätä kenen SYYTÄ kuolemasi EI OLE? Kamalinta on jos joku muukin kuolee koska syyttää itseään sinun kuolemasta.

        Haluaisin vielä sanoa että toivottavasti olet miettinyt kuolemasi loppuun asti... Se nimittäin on aika pysyvää.


    • elämäonkovaa

      Voi helevetti anna elämäs mulle,mikä on niin kamalaa että pitää päivänsä päättää?mä oon kaiken kokenu sul varmasti elämä edes älä edes harkitte.Mikä v..ttu teitä nuoria vaivaa älkää päättäkö päiväänne kyl se aurinko paistaa risukasaanki ootte viä lapsia elämä ja kaikki kiva edessä päin.

    • muurikello

      Mitä vielä pitäs tehä? kysyt.no jatkaa elämistä tietysti moni tuttu joutunu onnettumuuteen ja kuollu.ja joku idiootti haluaa päättää päivänsä,elämä on lahja ja elämä täällä on niin lyhyt nauttikaa elämästä se muuttuu kyl jos ny on kurjaa..

    • hhg325799994347

      Älä tee sitä. Oikeasti se olisi typerää ja aiheuttaisit kohtuutonta tuskaa läheisillesi. Elämäsi on elämämisen arvoinen, usko mua. Vaikka ei siltä nyt tuntuisikaan. Vaikka elämäsi olisi ollut ja on nyt kuinka paskaa tahansa ei se niin tule olemaan loppuelämääsi. Oikeasti asiat muuttuvat, elämä kulkee. Ei elämä ehkä ikinä muutu täydelliseksi, mutta muuttuu kuitenkin. Elämässäsi sinulla on koettavana vielä niin paljon. Elämällä on sinullekin paljon annettavaa, pieniä ja suuria iloja ja suruja. Olisi tyhmää heittää koko elämä hukkaan ja aihetttaa muillekin kohtuutonta tuskaa, vain koska sinun elämäsi on nyt paskaa ja olisi on nyt paska.Vaikka olisi kuinka paskassa jamassa tahansa, on sieltä mahdollista nousta. Kaikki tulee kuitenkin muuttumaan joskus. Joskus tämäkin aika on vain historiaa. Elämä on lahja täynä iloja ja suruja, elämisen arvoisia asiota, elämä on jtn mitä et halua hukkaan heittää.

    • Hei!
      Minä uskon sinua, kun kirjoitat pahasta olostasi. Olen hyvin pahoillani kaikesta kokemastasi. Olisiko sinulla mahdollisuus selvitellä asioita puhumalla? Lääkärille kertominen voisi auttaa. Sinua saattaa vaivata masennus. Myös me voimme olla avuksi sähköpostin avulla:
      [email protected] auttaa sinua mielellään, jos haluat kirjoitella. Viestit luetaan noin kerran viikossa.
      Muita auttavia palveluita ovat esimerkiksi tukinet.net, terveysasema, kouluterveydenhoitaja, lääkäri ja pahassa tilanteessa 112.
      Toivon sinulle tsemppiä! Olet meille hyvin arvokas!

    • nimimerkitön456

      Hae psykologille tai puhu jollekin, mieluiten aikuiselle. Ihmissuhteiden tuhoaminen vain lisää tuskaa joka suuntaan. Ei kannata tappaa itseään, koska elämäsi muuttuu vielä paremmaksi.

    • EnSuositteleMuttenKiellä

      Harkitse teko tapa huolella ja varmista itseltäsi, haluatko todella kuolla. Itse olen harkinnut kohta 3 vuotta itsemurhaa. Tila on välillä kohentunut ja olen ollut iloinen etten ole tappanut itseäni, mutta sitten tila on taas huonontunut ja pariin otteeseen jopa yrittänyt sitä.
      En suosittele itsemurhaa, en kannata tekemään sitä. Suosittelen harkitsemaan vielä kerran, juuri silloin kun aiot tehdä itsemurhan, haluatko todella tehdä sen, sillä sitä ei voi jälkikäteen enää muuttaa. Itse olen sen takia vielä elossa.

      En suosittele, mutta en estä tekemästä sitä, mikäli haluat tehdä sen.

      Ps. Jos olet miettinyt hirttäytymistä tai hukkumista, en todellakaan suosittele. Hirttäytyminen epäonnistuu herkästi, jolloin niskasi eivät murru ja kuolet erittäin hitaasti ja tuskallisesti tukehtuen, kuten hukkuessa.

    • chiildafuckout

      Ehkä olisi jo korkea aika kaivaa se oudosti hymyilevä sisäinen masokististi esiin moisten haihatusten sijaan ?
      Vitutusta, demoneita ja perkeleitä. So fuckin' what etc ?

    • eläteesitä

      elä helvetissä tapa iheteäsi elämä voi vielä parantua olen ihan varma jos et tee sitä nii olet myöhemmin iloinen

    • Valmistele tulevaa varten menet koulun hyvin ja nouset ylös ja rahalla ostat vaikka piristäviä personal training, oman jaguarin uima-altaan. Ja kun aika tulee jaat nämä pienien taaperoitesi kanssa..
      Sinulta puuttuu tulevaisuuden suunnitelmat sen vuoksi elämässä et näe hyvää tulevaisuutta. Elämä on haastava mutta minä tiedän että pystyt siihen luota minuun saat unelmien ihmisen koska haluat sitä. Se vaatii töitä ei muuta.
      Sinä olet itsesi herra ei ne muut jotka polkevat sinua ja tämä on onnellisen elämän perus pilari.
      Tulevaisuuden suunnitelmat jotka pitää täyttää, hyvien ihmisten tukeminen ja oman elämän turvaaminen.
      Ei mikään kasva yhdessä yössä sinä rakennat sitä pitempää ja teet elämän suorituksia täyteen joka ei tarvi koskaan katua vaan oppia.
      Älä ajaudu turhamaisiin ajatuksiin kelpaamiseen, sinä kelpaat mut et sopinut siihen elämän kuvioon vaan sinä luot paremman.

    • Parempiidea

      No sinun ei ainakaan kuuluisi kerätä sääliä/itsetunnon parantamista täällä internetissä tuolla tavoin. En yritä sun itsetuntoa loata mutta itsemurhasta on enemmän haittaa kuin hyötyä. Hyötyä ei itse asiassa yhtään. En pysty sinua estämään mutta kaiken tuon olen kokenut ja tiedän että tälläiset kommentit vituttaa, mutta harkitse vielä.

    • Olet saanut monta vastausta puoleen jos toiseenkin. Minun kummipoikani teki itsemurhan ollessaan 18-vuotias. Sattumoisin oma poikani oli tuolloin saman ikäinen. Sitä tuskan ja surun määrää ei mikään voittanut eikä voita. Kun hänet siunattiin haudan lepoon, kirkko oli täynnä nuoria ihmisiä, hänen kavereitaan ja tuttujaan. Kaikki itkivät ääneen, huusivat suruaan ja tuskaansa ulos suoraa huutoa.
      Olet tärkeä monille ihmisille, omaisille ja ystävillesi. Ei ketään voi valmistella siihen tuskaan joka itsemurhasta koituu. Itsemurhasta aiheutuu jälkeenjääville loppuikäiset syyllisyydentunteet, olipa jäähyväiskirjettä tai ei.

      Elämä on ainutkertainen ja arvokas. Uusintaa ei tule. Suojele elämääsi sen sijaan, että keskittyisit miettimään lopullista, kauheaa ratkaisua. Siinä ei ole voittajia, pelkkiä häviäjiä vain. Olet niin rakas ja tärkeä ihminen, että ansaitset saada kaiken mahdollisen avun. Vaikka elämä tuntuisi nyt sietämättömän pahalta ja vaikealta, se ei jatku ikuisesti niin. Pyydä, vaadi, hae apua. Myös seurakuntien ihmiset ovat sitä varten, sinua varten. Ota rohkeasti yhteyttä oman seurakuntasi pappiin tai nuorisotyönohjaajaan.
      Kukaan ei täällä jaksa yksin, vaan tarvitsemme toinen toistamme. Kukaan ei korvaa sinua.
      Lämmöllä
      Pappi Elisabet

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2730
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      209
      1753
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1465
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1221
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      943
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      826
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe