Olin laivalla Baltic Prinsess Turusta Tukholmaan 2.6.2015 klo 20.15. Tulin hyttiini n. 22.30. Hyttikäytävällä oli mies henkilö. Tuli puhumaan minulle englanniksi, että hänen hytissä suihku vuotaa, kysyi onko minun hytissä sama juttu , onko se normaalia. Puhui hiljaisella äänellä. Pääsi siten lähelle minua. Vaistosin asiassa jotain hämärää. Minulla oli lompakko yms vetoketjullisessa laukussa, kuten aina. En päästänyt hyttiini. Tei asiasta Infoon ilmoituksen, melkein heti tapauksen jälkeen. Lupasivat ottaa kaverin seurantaan. (kamerat käytävillä. Varokaa hyvät ihmiset näitä varkaita. Älkää antako tilaisuutta iskeä. Mies oli hoikka n. 175 cm pituinen . Romanialaisen näköinen. Tuskin oli yksin liikkeellä.
Vastaukset 1
- tarkkisporkkis
Huomasin jo viime vuonna risteilyllä kun eräs ulkomaalaisen näköinen nuorukainen tax freessä kierteli muka katsoen jotain karkkeja mut samalla tuli naisten lähelle siten että oli laukun puolella.Itse aina kääntyilin kun tunsin et tyyppi tuli kohti siitä kulmasta millä puolella käsilaukkuni oli.Jäin oikein tapittaan sitten ku se huomas et mä huomasin mitä jäbä duunaa.Otti ja häipy kaupasta siten ettei mitään ostanu.Varokaa taxfreessä varsinki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061261
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466