Ihmeen nopeasti nuo vuodet ovat menneet sitten 30-vuotta täytettyäni. En ole löytänyt elämänkumppania, enkä enää tiedä, kannattaako enää edes etsiä. Ei tämä elämä mitään helppoa ole ollut, mutta on minulla sentään töitä. Sekään ei ole itsestäänselvyys nykyään. Harmittaa miten kärsimättömiä ihmiset ovat ja miten itsekkäitä. Itse olen ollut liian kiltti ja joutunut hyväksikäytetyksi. Pitäisi olla kova ja tunteeton ihminen. Herkille taiteilijasieluille ei ole tilaa tässä maailmassa. Välillä itkettää miten paljosta on jäänyt vaille. Elettyä elämää ymmärtää parhaiten vasta vanhemmiten. Äkkiä tämä elämä on mennyt. Harmi että ikäviä asioita ei saa pois mielestä koskaan. Toivoa kyllä onneksi on muutenhan tässä voisi jo tappaa itsensä, jos ei enää mihinkään uskoisi.
47-vuotta tuli täyteen tämän vuoden
3
62
Vastaukset
- epokki
Niin kahdeksan vuotta on tullut etsittyä sitä elämänkumppania ja tulos on aika surkea. Ei tarvitse etsiä enää.
Mutta olen kyllä oppinut ihmisistä aika paljon. Tuskin tulen olemaan enää parisuhteessa ja siihen on vain minun sopeuduttava. Se on kieltämättä pitkä aika olla yksin, mutta olen ollut yksin vaikka suhteessakin olen ollut, joten ei kai se mitään uutta ole. Rakkaussuhdetta olen toivonut enemmän kuin mitään muuta koskaan, mutta paras olisi hylätä se idea sen mahdottomuuden edessä. Ainakin minun kohdalla se tuskin on toimiakseen.
Niin meille koko ajan tyrkytetään että pitää olla kova ja tunteeton, mutta tunteetonta elämää kauan viettäneenä, ei sovi minulle ollenkaan.
Mielummin tunteet ja herkkyys kuin kovuus ja tunteettomuus.
Aina joku on sanomassa millainen ihmisen pitäisi olla että antsaitsisi jotain maailmassa tai pärjäisi siinä. Ja jokaisella on oma ehdotuksensa siihen.
Jos haluaa olla kova niin olkoon niin.
Ei se minuun ainakaan tee mitään vaikutusta olla kova.
Taas jos olet rohkeasti herkkä niin se tekee.
Kaikilla on omat suojautumiskeinonsa elämässä, toivon mukaan ne on sellaiset jotka palvelee häntä itseään eikä muita.
Erilaisuudelle on aina halveksintaa, onko se sellainen elämän totuus tai jotain.
Jos olet taiteilijasielu, niin miksei jotta.
Miksi neidän pitäisi olla jotain mitä joku muu haluaa meidän olevan.
Ihminen haluaa kuulua joukkoon, mutta eihän joukon tarvitse olla suuri sen tulemisen toteen.
Harvoin kenelläkään on viittä ihmistä enempää ympärillään.
Toisaalta pitäisi osata valita ne ihmiset siihen hyvin.
Itse olen huomanut että kyllä ne etsiytyy sinun luo kun sen antaa tapahtua. - jahnujaakko
No, ota vaimoksi semmonen vanhan jäte, semmonen, jonka mies on jättänyt kun lähti
jonkun paremman matkaan. Niillä on lapsetkin omasta takaa. Nöyriä ovatten. Mie
otin papin tytön, jota ennen minua retuutti eräs 6 ällän ylioppilas, kunnes löysi
paremman. Nöyrempää vaimoa saa etsiä. Jos alkaa hevostella muistuttelen, että
maistuiko kuuden ällän aisa paremmalle.- oioioioioioi
Oletko itse jonkun"jäte"? En haluaisi olla sun vaimosi kun puhetyylisi vaimostasi on noin halventavaa ja ällöttävää. Miksi haluat nöyrän vaimon, että voit patsastella kukkona tunkiolla ja luulla olevasti vaimoasi parempi vai ? Jos haluat että vaimosi pysyy kanssasi niin OPETTELE KUNNIOITTAMAAN VAIMOASI JA AJATTELE ENNEN KUIN PUHUT SONTAA !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391