Maailmanloppu alkaa Porvoosta

ageofreconing

Missä se oli muutama vuosi takaperin ennustettu, että maailmanloppu alkaisi Porvoosta? Alkaa aikamme olla kaiketi muutenkin jo lopuillaan...

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Porvoossa on jo maailmaloppu

• PS-UDO

Kysy Castellumin "miehiltä". Wanhan maailman loppu alkoi juuri näillä main, miksei se seuraavakin? Kannataa tutustua modernin pseudotieteen vaihtoehtoiseen historiankäsitykseen. Tarjoaa vastauksia kysymyksiin, mihin tämän päivän tiede ei.

• hmmmmmmmm

Se on tainnut jo alkaa Porvoon sossulassa.

• worldtheend

Maailmanloppu on jo tullut kohdallesi, ellet ole ottanut vastaan Jeesusta Kristusta. Vain Uskomalla Jumalan Poikaan, pelastut kadotustuomiolta!

• 1KOR6

Tehkää Parannus ja Uskokaa Evankeliumi, sillä Taivasten Valtakunta on tullut Teitä LÄHELLE!

Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
      eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

• jeejeejeesukset

Jeesus oli viinisieppo, ei mulla muuta

• tislaaja
        jeejeejeesukset kirjoitti:

Jeesus oli viinisieppo, ei mulla muuta

Siemailitko Hänen kanssaan viiniä, vai mistä tiijät?
        Oli kyllä hyvän viinin tekijä!

• Seeereena

Mistä tiedät, että oli hyvä viinintekijä? Olitko bisneksissä mukana?

• jeejeejeesukset

Uskot tuommoisia toisen käden juttuja, jotka ovat vielä juoppojen kertomia.

• minä.meiltä

Uskon.

• alkaase
    • taavid

Virsi 440

1. Jo vääryys vallan saapi
      se huutaa taivaaseen,
      se turmaa ennustaapi
      vie kansat kurjuuteen.
      Ken Herran oikeutta
      nyt täällä julistaa,
      ja ken vanhurskautta
      nyt tahtois puolustaa?

2. Nyt viekas vilppi täällä
      on noussut kunniaan,
      on valhe vallan päällä
      ja vääryys voimissaan.
      Ei kuulla kurjan ääntä
      ja köyhää sorretaan,
      ja lainkin rikkaat vääntää
      vääryyttä puoltamaan.

3. Kas, köyhän leivän syövät
      nuo jumalattomat.
      He viatonta lyövät
      ja häntä vainoovat.
      He kurjaa ahdistaapi
      kuin käärme kiukussa,
      korvansa tukkeaapi
      tuon raukan huudoilta.

4. He armotonna veivät
      osuudet orpojen.
      He söivät lesken leivät,
      on Herra nähnyt sen.
      Hän vanhurskaasti kostaa
      vääryydentekijät,
      rankaisee ansiosta
      nuo viekkaat ryöstäjät.

5. Vaan voitonpäivän kerran
      vaivaiset näkevät,
      vanhurskaus kun Herran
      lyö väärät, väkevät.
      Oi Herra, voimas näytä,
      kansaasi armahda
      ja hurskaan pyynnöt täytä
      ja päästä vaivasta.

• MALAKIA4

1. Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki
      julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.
      2. Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat
      3. ja tallaatte jumalattomat; sillä he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot.
      4. Muistakaa minun palvelijani Mooseksen laki, jonka minä Hoorebilla hänelle säädin koko Israelia varten käskyiksi ja oikeuksiksi.
      5. Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennenkuin tulee Herran päivä, se suuri ja peljättävä.
      6. Ja hän on kääntävä jälleen isien sydämet lasten puoleen ja lasten sydämet heidän isiensä puoleen, etten minä tulisi ja löisi maata, vihkisi sitä tuhon omaksi.

• VettiLehnänen

Näinkö se maailmanloppu alkaa, tukehtumalla ?

https://www.youtube.com/watch?v=6DwQhjMcvTQ

• Lapuanlaki

Kääntykää lestadiolaisiksi niin lahkon puheenjohtaja antaa teille kaikki synnit anteeksi.
      Anteeksianto ei koske muita ainakaan vielä vaikka on toivoa,että se tulee koskemaan myös tämän maan uutta,vaihdettua kansaa l.muslimeita.

• TulkoonValkeus

Suomen hallituksessa paljastuu asioita, jotka aiheuttavat suuren hämmingin maassa. Kaksi miesministeriä ja yksi naisministeri ovat tehneet salaisen sopimuksen ja tuo sopimus aikaansaa maahan jopa mielenosoituksia ja levottomuutta. Maahan julistetaan poikkeustila. Myöhemmin torstaina tähän samaan asiaan saatiin lisää selvennystä. Nuo ministerit ovat saaneet ja tehneet päätöksen pimeyden aikaansaamana ja pimeyden henki on vaikuttanut asiaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      308
      36594
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      88
      5595
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      4874
    4. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      258
      4062
    5. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      103
      3344
    6. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      19
      3159
    7. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      63
      2758
    8. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      51
      2221
    9. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2074
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      467
      1799
    Aihe