Kissa maukuu aamusta iltaan

hlghguh

Kymmenen vuotias kissa, toinen kissani kuoli maaliskuussa. Tämä tyttökissani
ei kylläkään juurikaan näyttänyt välittävän toisesta kissastani. Se oli selkeästi isompi ja tyttökissani jäi leikissä aina tappiolle, liekö siinä syy.

Kissani on aina ilmaissut itseään paljon maukumalla mutta nyt maukuminen on lisääntynyt. Siitä on vaikeaa päätellä miksi maukuu, kun ei mau´u vain joissain tietyissä paikoissa. Olen yrittänyt sitä leikittää, mutta ei se niistä minun leikityksistäni innostu.

Mitähän tässä voisi tehdä? Ilmaiseekohan se vaan itseään pienimmästäkin asiasta vai onko oikeasti esim. todella tylsistynyt tai ikävissään. Ikävää katsella sen maukumista. Tosin saattaa maukua ties kuinka pitkään jos esim. haluaa vaatekaappiin mutta ei sinne pääse. Ainut asia mikä yleensä auttaa maukumiseen on syliin otto tai parvekkeelle meno. Tosin eilen maukui sielläkin ja pälyili ympärilleen. Ikävääkö?

Tuossa alemmassa keskustelussa väitettiin että kaikki kissat eivät vaan sopeudu elämään sisällä, tosin osa keskustelejoista ei näyttänyt olevan ihan järjissään kirjoitus tavasta päätellen. Mitä kokemuksia teillä on asiasta? Olen ymmärtänyt että juuri kissat sopeutuvat ehkä parhaiten elämään kaupunkiasunnoissa. Eikö asia olekkaan niin?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3whisketeers

Hei, vähän myöhäinen vastaus! Kuulostaa tosiaankin ainakin näin yhtäkkiä siltä, että kissasi ikävöi edesmennyttä kaveriaan. Vaikka he eivät olisikaan olleet ylimpiä ystävyksiä, on kissasi silti menettänyt laumastaan jäsenen. Toivottavasti pian helpottaa :) Tietysti jos huomaat kissassasi yleiskunnon huononemisen merkkejä (samea turkki, silmät ei kiillä ja ruoka ei maistu tai kissasta tulee omituisen vaisu) kannattaa ottaa yhteyttä eläinlääkäriin C:

• apkirjoittaja

Kiitos vastauksestasi. Maukuminen on nyt onneksi hieman vähentynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10901
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3488
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      239
      2440
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      25
      2318
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1660
    6. 194
      1245
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1214
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1170
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1049
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      999
    Aihe