aivopesu koulutus rikolliseksi

fkvkfvkerk

Rikollisuudessa toimivista kouluttaja papeista ja heidän kaltaisikseen eksytetyiksi...

Näin he ovat lupautuneet virassaan toimimaan:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
Pappislupaus
Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
"Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen
asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalilais-luterilaisuuden sopaskaa!
Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

papitkin ovat paavalilas-luterilaisuudessa uskontunnustuksen ennen pappiskoulutus ilmeisesti jo antaneet ja ovat silloin tällaisia:
'Meillä ei ole järkeä'
'Meillä ei ole ymmärrystä'
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'
'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

Ja kuten tiedämme niin rikollisuuden edustajat kouluttaa kaltaisikseen Jumalan Valtakunnan kaltaisten ja ihmisyyden omaavista nuorista, alaikäisistä lapsista aivopesemällä heidät rikollisuuden opeilla rikollisiksi kouluttamalla:
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

Mielestäni alaikäisten, Jumalan Valtakunnan kaltaisten ja ihmisyyttä omaavien lasten; tulisi saada pitää ne Luojaltaan saamansa ominaisuudet ILMAN saatanaa palvelevien aivopesu perkeleen oppeja.
ON IHMISOIKEUKSIEN VASTAISTA RIKOLLISUUTTA, LAPSISTA KOULUTTAA JÄRJETTÖMIÄ, JUMALAA YMMÄRTÄMÄTTÖMIÄ JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEITA RIKOLLISIA!

'Olemme syntisiä' = rikollisia

'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.' = ihmisyydestä luopuminen ja rikollisiksi aivopesu ohjelma, Lait ovat Jumalan ja Jeesuksen ihmisille antamia joten saatanalle rikollisia koulutuksesta ja aivopesusta on kysymys

'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.' = ikuisesti rikollisilta (mm papeilta) perittyä rikollisuutta syntiä tekemättömänkin synniksi

Jokainen aikuinen joka on lapsensa lapsikasteelle raahannut, on eksytetty perkeleen perisyntisyyden rikolliseksi.
Jumala ja Jeesus ei ole mitään kastetta asettanut joten se on eksytys oppi ja lapsia kastavat papit tai kirkko EI OTA SIITÄ RIKOKSESTA VASTUUTA VAAN ASETTAVAT SEN LASTEN VANHEMMILLEEN. pirullinen ansa!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
"Hei Mirka,
Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
t. Maarit-pappi "

Rikollisesti annettu väärää todistusta on mm:
"Taivaan Isän lapsiksi kasteen" SILLÄ JEESUS SIUNASI LAPSIA JA TOISIN LAPSIA KOHTELEVILLE ANTOI MYLLYNKIVIEN KÄYTTÖOHJEET.

Kävittepä tai ette rippikoulua, niin älkää kastattako lapsianne rikollisuuteen; itsenne ja jälkeläistenne vuoksi...
Kaste:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
"Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."

Tämä pelastaa "kaste pelastaa" päivittäin tuhansia mm sairaaloissa... tätä Jeesuksen evankeliumin opia ei papit saa opettaa.
Johanneksen evankeliumi:
13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt."

Siis JEESUS teoillaan, pesemällä opetuslapsiensa jalat; todisti raamatun väärennökseksi!

Jeesus otti ei uskossa olleen, kastamattoman ryövärin Paratiisiin JOTEN usko ja kaste EI PELASTA! ...VAAN JUMALAN JA JEESUKSEN LAIN SEKÄ MM SUOMEN LAIN NOUDATTAMINEN ON IHMISYYDELLE VARMEMPI TIE...
huom!
jokaiselle ihmisille on Jumalan Valtakunnan kaltaisuuden sielullisuus annettu lahjaksi (joka uskontunnustuksessa aivopestään pois) ja jo pelkästää sillä ymmärryksellä, ihminen on lähempänä Jumalallisuuden oikea oppisuutta kuin yksikään rikollisuuden palveluksessa oleva pappi.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Huomenna teen sen

        Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
        Ikävä
        78
        3168
      2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

        Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
        Maailman menoa
        200
        1962
      3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

        Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
        Suomalaiset julkkikset
        25
        1821
      4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

        Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
        Kotimaiset julkkisjuorut
        27
        1518
      5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

        Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
        Ikävä
        166
        1375
      6. Miten nyt sanoisin

        tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
        Ikävä
        88
        1365
      7. Susta on tullut

        Ihana nainen. ❤️
        Ikävä
        52
        1089
      8. Mistä vuodesta

        lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
        Ikävä
        97
        1008
      9. Tämä ei voi jatkua

        Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
        Ikävä
        55
        834
      10. Voitko vain unohtaa

        Minut. En ole sinun arvoisesi
        Ikävä
        59
        830
      Aihe