Eilinen saapumispäivä meni rauhallisesti baareja kierrellen ja kauniita Thai naisia ihaillen. Opastarjokkaita oli paljonkin mutta kun kuukausi on aikaa niin en mitään kiirettä sen asian suhteen pitänyt. Mutta se on todettava että naisten takapuolet ovat kyllä huomattavasti pienemmät kuin siellä Suomessa täällä silmä lepää. Kello tulee seitsemän ja aurinko laskeutunut taitaa olla aika suunnata Soi Dianalle kun niin yhden kaunokaisen kanssa tuli eilen sovittua että tulen klo19 paikalle. Nyt on matkaväsymys poissa, eikun baanalle.
Täällä silmäkin lepää
18
67
Vastaukset
- pilluajokapäivälle
Seppo Kalevi selvisi alle 1000 Bath/päivä
- Kimijamuija
Seppo Kalevi rocks !
Hra Aloittajan päiväbudjetti on miehekäs, järkevä, kohtuullinen ja pröystäilemätön. Tämä tietenkin vain jollei ole tarvetta kahdelle tai peräti kolmelle oppaalle.
- 5000paateroaPväbudjetti
Alle 5000 paateron kulutus on ollut toistaiseksi. Daami pyysi 2000 mutta tyytyy vähempään kun maksoin kolmen päivän barfeen. Maanantaina meni 4800 paateroa tänään vaivaiset 2300 paateroa kun emme käyneet kuin pari kertaa syömässä ja olutta jääkaappiin ostamassa sekä fantaa daamille alkoa kun ei juo. Huomenna aamusta Koh Larnille jos säät suo. Tänään hieman kosteutta aamulla mutta huomenna pitäisi paistaa. Daami on mukava ja englantikin sujuu. On vaan tosi nuori ei edes sikiön asteella kun henkilöllisyys todistuksessa syntymä vuosi on 2529.Muut mitat 172cm ja 54 kg käteen sopivissa rinnoissa nännit nöpöttää kuin silinterihattu. Tuolla hän huoneessa pyyhkeeseen kääriytyneenä suihkunraikkaana odottaa katsellen telkkarista thai hömppää meikäläinen Hunaja viskiä partsilla nautin. Deezai.
- kovisnaama
5000paateroaPväbudjetti kirjoitti:
Alle 5000 paateron kulutus on ollut toistaiseksi. Daami pyysi 2000 mutta tyytyy vähempään kun maksoin kolmen päivän barfeen. Maanantaina meni 4800 paateroa tänään vaivaiset 2300 paateroa kun emme käyneet kuin pari kertaa syömässä ja olutta jääkaappiin ostamassa sekä fantaa daamille alkoa kun ei juo. Huomenna aamusta Koh Larnille jos säät suo. Tänään hieman kosteutta aamulla mutta huomenna pitäisi paistaa. Daami on mukava ja englantikin sujuu. On vaan tosi nuori ei edes sikiön asteella kun henkilöllisyys todistuksessa syntymä vuosi on 2529.Muut mitat 172cm ja 54 kg käteen sopivissa rinnoissa nännit nöpöttää kuin silinterihattu. Tuolla hän huoneessa pyyhkeeseen kääriytyneenä suihkunraikkaana odottaa katsellen telkkarista thai hömppää meikäläinen Hunaja viskiä partsilla nautin. Deezai.
Ja sitten sinä heräsit ja päästit kissan ulos kuselle!
- säästövinkki
Kanattaa kokeilla, mitä palmun alta löytyy.
- isompimela
Minä tienasin paritonnia päivässä nussimalla thai tyttöjä näin ne teidän fyrkat kiertää.
- Lkv69
Sullahan oli hyvä matka! Tosin sitten äitisi herätti sut aamulla kun naapurin setä oli lähtenyt kotiin.
- LuuseritPattayalla
Pattayalle ei kahden viikon Lomalaisella ainakaan muna lepää kun se lepää Suomessa 50 viikkoa vuodesta kun omaa käteenvetoa ei lasketa.
- luuserisuojessa
Onhan se kuitenkin 2 viikoa enemmän.
- abbex
Ihan sama minulle mistä tykkäävät tai eivät tykkää. Panen ja maksan, siinä se oleellinen, en ole mennyt sinne huoria viihdyttämään. Toki olen kohtelias heille mutta en kaipaa heidän seuraansa muuhun kuin panemiseen.
- Söpöjäon
Kyllä silmä lepää juu, ihan kuin eläintarhassakin on kiva katella niitä söpöjä ja veikeitä apinoita, on ne kivoja pattiksellakin. Se on vaan kurja kun noilla apinoilla on sitä hiviä. Ei oikeat ihmiset ala lähempään kanssakäymiseen niiden kanssa.
- SyyAmalianSekopäisyyteen
Mutta sinullahan on amalia apina työkaverina, varmasti työkaverisi on thaikku apinaa (miksi thaityttöjä kutsut)myös nainut. Kuppa on tainnut levitä Amalian aivoihin niin sekopäisiä jorinoita lutka aivopierii jokapäivä.
- opasonihana
Niinhän sullakin on,mutta vielä sitä yrität kaikille kaupata.Tosin huonolla menestyksellä. Ei kukaan sua nussi jos ei ole huumeissa täi yli jurrissa.
- lauluviinikauniitnaiset
Hyvää lomaa sulle!!!! Itse tulen kolmen viikon päästä sinne reiluksi kahdeksi viikoksi. Majoituspaikkana luultavasti 18coins buakhaolla
(ensisijaisesti) tai sitten joku muu mesta buakkhaolla, en oo koskaa varaillu etukätee, kymmenes reissu taitaa olla nyt. Mikä on kurssi siellä paikanpäällä? LK-Metron rahanvaihtopaikka on perinteisesti ollut hyvä, netistä vilkasin, niin kurssi näytti olevan vajaa 38, mut monesti paikanpäällä hieman parempi, joko päästään neljäänkymppii;) Ajattelin budjetoida "päivärahaksi" 150€ majoituksen hinnan eli 16pv lomabudjetti 2700€, jos osa tulee takas suomeen hyvä, mut jos kaikki menee ei harmita pätkääkään.
Tiiä häntä, jos vaikka satutaan törmäämään, kyllä mä singhat pistän;)
9 - vastatammikuussa
Tämmöisiähän Thaimaassa näkee. Pidä hauskaa, hyvä mies.
https://www.google.fi/search?q=nicki minaj&biw=1680&bih=899&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI9sDima-HxgIVDBAsCh2QEACc#imgrc=BLCmZzhMzfNWaM:;qB_sTQ9erLXmuM;https://thesingaporebeacon.files.wordpress.com/2015/02/nicki_minaj_pompas_trasero_anaconda.jpg;http://thesingaporebeacon.com/2015/02/19/vanilla-ice-arrested-for-theft-and-nicki-minajs-manager-stabbed-to-death-just-another-day-in-gangsta-paradise/;619;520- hideandseeker
Minä haluan tietää minne mulkkuni menee. Tuosta tarakasta sitä ei voi tietää.
- 5000paateroapvä
Viikko vierähtänyt, kolme jäljellä. Sama lady saa jatkaa kun synkkaa. Koh Larnilla käväisty pari kertaa.Huomenna lähdemme kahdeksi tai kolmeksi päiväksi Koh Changille. Hotellin varaamme perillä lautta rannasta. Mini Van kyyti 400thb nouto hotellilta klo: 07.30.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634906
- 733992
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2553604- 1183148
- 482954
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2732298Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381943
- 1081902