Mun koira kyttää kun syön rypäleitä. Musta tuntuu pahalta kun koira joutuu katsomaan vierestä ja ei saa maistaa
Saako koirille antaa banaania tai viinirypäleitä?
13
8006
Vastaukset
- Flick_
Sakuni tykkää. Luonnossahan mm. sudet syövät elääkseen marjoja. Vatsa ei mene noista koirallani sekaisin ja lisäksi niissä on paljon vitamiineja sekä hivenaineita.
- Ziwi
Viinirypäleet ja rusinat
Viinirypäleet ja rusinat voivat aiheuttaa äkillisen munuaisten vajaatoiminnan ja ovat myrkyllisiä sekä koirille, että kissoille. Jopa 1 viinirypäle / kg, taikka 11-31g rusinoita / kg voivat aiheuttaa myrkytysoireita. Jotkut koirat ja kissat voivat kuitenkin sietää viinirypäleitä ja rusinoita, eivätkä tällöin saa oireita.
Että ei todellakaan kannata ehdoin tahdoin myrkyttää koiraansa, jos ei halua olla typerä ja vastuuton. - banaani_
Eivätpä ole aiheuttaneet. Eläinlääkärissä käyty verikokeissa säännöllisesti. Kaikki sisäelimet kunnossa vielä vanhalla koiralla.
- Ziwi
Eivät ole aiheuttaneet toistaiseksi....
Kukin saa itse valita haluaako jatkaa kokeilemista. - banaani_
Ziwi kirjoitti:
Eivät ole aiheuttaneet toistaiseksi....
Kukin saa itse valita haluaako jatkaa kokeilemista.Toistaiseksi eli 12 vuoteen ja koira on pysynyt terveenä.
- rakuunamainen
Ainahan ne kyttää! Pidä ittes lujana ja anna ruokaa vain ruoka-aikana.. Banaania en suosittele - voi mennä vatsa sekaisin...
- luomuilija1
Poliisista muuten sanottiin, ettei koira tarvitse välipaloja. Että heh vaan. Oli koirapoliisi kyseessä joka noin sanoi. Mun koirani saa aamulla aamupalan, päivällä ison kupin luomuruokaa, iltapäivällä toisen välipalan, esim. banaania tai viiliä ja illalla vielä toisen kunnon ruuan. 12 v terve saku.
- tervekoiraonlaiha
Mun 12 v. Labbis saa aamulla 400 grammaa ja illalla 250 grammaa hyvänlaatuista vanhojen koirien ruokaa, joskus laitan lihaa, raa'an munan tai jokusen silakan messiin. Sehän söisi kuinka paljon hyvänsä ja kaupungilla näkee että monien labukat syökin. Meidän on laiha, kylkiluut ei vain tunnu vaan myös näkyy. Koira on elämänsä vedossa ja juoksee kevyesti. Eläinlääkäri sanoi että muutama kilo lisää niin se olisi jo vainaa. Eli jos annat koirallesi makupaloja pöydästä, pöydän alta, keittiöstä ja ruokakupista niin...
- tervekoiraonhoikka
Mulle eläinlääkäri sanoi, vaikka toinen eläinlääkäri sanoi, että koirani on liian laiha, ettei ole. Sillä ei näy kylkiluut vaan se on aina ollut hoikka, vaikka saa ruokaa niin paljon kuin tahtoo. Oikeaa ruokaa, ei mitään markettien lisäaineellista sapuskaa. Kertoisitko, kuka eläinlääkäri kannattaa koiran pitämistä niin laihana, että kylkiluut näkyvät, nimittäin se ei ole terveellistä ja jos eläinsuojelueläinlääkäri sellaisen koiran näkee, lähtee se aika äkkiä heidän mukaansa.
- Eikylkiluutsaanäkyä
Samaa mieltä!
- herkut
Meillä Chihu ei syö mitään hedelmiä. Aamuisin ja iltaisin kourallinen pikkukoiran kuivamuonaa höystettynä nakilla. Päivällä välipalaksi kuivattu kanan filee.
Mielestäni voit pieninä palasina tarjota koirallesi hedelmiä. Kannattaa huomioida se, että jotkut hedelmät sulavat huonosti. Aikoinaan oma hirvikoirani oli kova syömään mustikoita suoraan varvusta. Sakemannilleni ne piti poimia ja syöttää kädestä. - tapojamonia
Jos haluat että koirastasi tulee rasittava kyttääjä, joka ei anna ihmisille hetkenkään ruokarauhaa.Niin anna sille pöydästä, anna vaikka viedä kädestä ja lautaselta aina kaikki mitä se vähänkin haluaa.Voit myös laittaa houkutteeksi pöydän reunalle koiralle kaiken laisia herkkuja, niin se oppii sitten pöydiltä itsekkin ottamaan, ettei aina tarvitse antaa, eikä koiran pyytää.Jospa sitten olis sulla ja koiralla hyvä mieli.
Meillä koira ei välitä ihmisten syömisistä ollenkaan, kun sillä on ihan omat ruuat ja herkut, joita saa ihan eriaikaan kun ihmiset syö.Meillä ei siis koira kyttää, eikä tule kelleen paha mieli. - 1914
Tottakai saa. Ruokaa kerjäävät koirat on ihania. Ne kertoo kaiken omistajiensa älykkyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670