Ei kannata ladata. Akku on hetkessä tyhjä ja äänetön tilaa ei ole.
Lollipop täysi susi
10
69
Vastaukset
- pakkohomma
Pitää ladata tietoturvan vuoksi.
- Vesurim
Laittakaa palautetta päivityksen jakajille,saavat korjata sen. Saanu useesti lukea tosta. Kitkat on hyvä,lollipop raakile.
- Pyyhis
Akkuongelmiin auttaa asetusten palautus, ja äänetön tila löytyy kun painaa volumenappia. Näytön ylälaitaan tulee valikko josta napautat "äänetön".
- lollipopsusi
Ei tosiaan kannata ladata muuta kuin seinään tämän päivityksen jälkeen! Ei auta tehdasasetusten palautukset. Ihan turhaa kikkailua koko päivitys - ei mitään uutta, aivan turhia kosmeettisia muutoksia, jotka ei tosiaan ole tehneet puhelinta paremmaksi. Volumenapista äänettömälle! Voi herran jumala, että on hieno muutos..miksi?))))
- ehdottomastikyllä
lollipopsusi kirjoitti:
Ei tosiaan kannata ladata muuta kuin seinään tämän päivityksen jälkeen! Ei auta tehdasasetusten palautukset. Ihan turhaa kikkailua koko päivitys - ei mitään uutta, aivan turhia kosmeettisia muutoksia, jotka ei tosiaan ole tehneet puhelinta paremmaksi. Volumenapista äänettömälle! Voi herran jumala, että on hieno muutos..miksi?))))
Kannattaa ladata tietoturvan vuoksi.
- äijänn
mulla toimii hyvin , ja äänet napista, värinä ja äänetön s4g siis lollipop
- toimitusmaksu
hyvin toimii
- nanohuonojuttu
No mikä käyttöjärjestelmässä on erilaista tai hankalaa jos vertaa Kitekat 4.4 ? Minusta Kitekat hyvä käyttöinen,looginen. Nykyisessä xperiassa on mikroSim kortti ja nyt uudemmissa malleissa onkin NANO Sim! Se ei sitten käy entiseen puhelimeen. Jos vaihtaa kortin menettää mikro Simin,se mitätöityy.
- Saakuttii
Pitäisivät yhden simkoon kaikissa puhelimissa,täälkin nyt nanosim käytössä,onkohan edes servit yhtähyvät kuin esim. microsimeissä.
- einiinmikään
Ei mikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653