Löytyisikö täältä sopiva henkilö...
Onko jollakin kiinnostusta tulla asumaan maaseudulle pikkutyötä vastaa ilmaiseksi..Tarjoamme myös ruokarahaa kuukausittain n.450 euroa.
Sinulle jos on remonttitaitoa..polttopuita osaat tehdä koneella..hieman teknistä remonttitaitoa...voit olla eläkkeellä. .tai muuten kiinnostunut maalla asumisesta ..Emme ole karjatila. .sijainti 100km hki
Olet savuton ja suht raitis. .
Toivottavasti ajokortti olisi..
Palvelut lähellä. .
Jos kiinnostaa..email..
[email protected]
talonmiestä haetaan maalle..asunto ilmainen
10
2232
Vastaukset
- Juha060
Laitoin mailia tulemaan jos paikka on vielä vapaana.
- halvalla.men-nyt
No halvalla ovat orjaa ostamassa. Tuohon soisi puuttuvan viranomaistenkin.
- viranomainen
toiset ottaa töitä vastaan toiset elää sossun avustuksella.
- Pystyväinen
Hei missä tarkaleen on sijainti . Keskustelaan olen kiinostunut .P. 0400-444129 Hans
- PPP69
Sanoisko Aki tähän että: hulluhan sitä olis jos ei ilmatteeks haluis asua...
Onneks en ole Aki... - Kynnys123
35 vuotta "talonmies"töitä tehnyt ja maalle asumaan haikaileva aviossa olevat henkilöt koira kaikenlaiset remontit onnistuu tällä hetkellä töissä HelsinkiVantaan lentoasemalla
- Eläkeläinen
Olen eläkkeellä oleva rakennusmies pohjoislapista .Olen monta vuotta katsellut haaveillut että löytyisikö etelä-suomesta tällaiselle viriilille rakennusmiehelle paikkaa vaikka kesäksi...Käytössäni on pakettiauto jota voi käyttää ,eli kaikki hommat onnistuu...Työkalut on aina mukana autossa...
Siis todella kiinnostaa...ja ennenkaikkea en käytä alkoholia ollenkaan ,en edes saunaolusia...Muut maatilalla voi ottaa kohtuullisesti ,se ei minua haittaa... Toivossa hyvä elää ,odottelen vastausta
Kiitos etukäteen !!! - kagkkiu
Kuulostaa aivan liian hyvälle ollakseen totta.
- saattoi-olla-totta
HUOMIOIKAA: aloittajan ilmoitus on jo 3-vuotta vanha,ei ehkä enää "voimassa"...tai kukapa sen tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914