Löytyisikö täältä sopiva henkilö...
Onko jollakin kiinnostusta tulla asumaan maaseudulle pikkutyötä vastaa ilmaiseksi..Tarjoamme myös ruokarahaa kuukausittain n.450 euroa.
Sinulle jos on remonttitaitoa..polttopuita osaat tehdä koneella..hieman teknistä remonttitaitoa...voit olla eläkkeellä. .tai muuten kiinnostunut maalla asumisesta ..Emme ole karjatila. .sijainti 100km hki
Olet savuton ja suht raitis. .
Toivottavasti ajokortti olisi..
Palvelut lähellä. .
Jos kiinnostaa..email..
[email protected]
talonmiestä haetaan maalle..asunto ilmainen
10
2358
Vastaukset
- Juha060
Laitoin mailia tulemaan jos paikka on vielä vapaana.
- halvalla.men-nyt
No halvalla ovat orjaa ostamassa. Tuohon soisi puuttuvan viranomaistenkin.
- viranomainen
toiset ottaa töitä vastaan toiset elää sossun avustuksella.
- Pystyväinen
Hei missä tarkaleen on sijainti . Keskustelaan olen kiinostunut .P. 0400-444129 Hans
- PPP69
Sanoisko Aki tähän että: hulluhan sitä olis jos ei ilmatteeks haluis asua...
Onneks en ole Aki... - Kynnys123
35 vuotta "talonmies"töitä tehnyt ja maalle asumaan haikaileva aviossa olevat henkilöt koira kaikenlaiset remontit onnistuu tällä hetkellä töissä HelsinkiVantaan lentoasemalla
- Eläkeläinen
Olen eläkkeellä oleva rakennusmies pohjoislapista .Olen monta vuotta katsellut haaveillut että löytyisikö etelä-suomesta tällaiselle viriilille rakennusmiehelle paikkaa vaikka kesäksi...Käytössäni on pakettiauto jota voi käyttää ,eli kaikki hommat onnistuu...Työkalut on aina mukana autossa...
Siis todella kiinnostaa...ja ennenkaikkea en käytä alkoholia ollenkaan ,en edes saunaolusia...Muut maatilalla voi ottaa kohtuullisesti ,se ei minua haittaa... Toivossa hyvä elää ,odottelen vastausta
Kiitos etukäteen !!! - kagkkiu
Kuulostaa aivan liian hyvälle ollakseen totta.
- saattoi-olla-totta
HUOMIOIKAA: aloittajan ilmoitus on jo 3-vuotta vanha,ei ehkä enää "voimassa"...tai kukapa sen tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va236408Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen1645763Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko725158Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas924729Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht2294676Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1914603Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64569Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa694438Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä154019Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast543977