Juttu voi olla monimutkanen,mut koitakkaa saaha selvää.Juttu alkaa näin:Kun mun äiti tapas mun isäpuolen jolla on 8v tytär.Isäpuolen äiti jäi eläkkeelle ja varasi itselleen,pojalleen sekä lapsenlapselleen lomamatkan hong kongiin.Okei...se oli iha ok koska matkan varaaja ei tienny musta,äitistä ja veljestä(meitä ei siis kutsuttu).Nyt noin vuos siitä niiden reissusta ja isäpuoli kertoi ruokapöydässä että lähtevät kuukauden päästä tokioon siskopuolen mummon kustannuksella.ILMAN MINUA,ÄITIÄNI JA VELJEÄNI.Äite si vähä kilahti.Eikä tää mua muute nii paljo vituttais mutta:isäpuolen äiti tietää varsinhyvin meistä(äiti,veli ja minä) ja toiseksi olemme perheen kesken menossa yhteiselle lomalle.Testasin vähä siskopuolta sanomal sille näin: aikalail heti ku tuutte sielt nii mä,äiti ja janne(nimi muutettu) mennää disney landiin.Reaktio oli semmone että se kilju ja valitti kuinka epäreilu mun äiti on.Kertokaa oonko vaa kade tolle kermaperseelle vai onko vika tuossa siskopuolen mummossa
'siskopuolen lomajärjestelyt
mikävialla
3
185
Vastaukset
- etookateellinen
Et oo välttämättä kateellinen,ehkä sua vaan harmittaa ja vituttaa jne se että teitä ei oteta mukaan.
- xkckixicicicci
Aika kade siskopuoli sul....
- Oletvainkatkera
Ei, olet vaan katkera ja vittuuntunut, sekä vieläpä ilman syytä. Tietysti sun isäpuolen äiti maksaa reissun vaan pojalleen ja hänen lapselleen. Eihän se ole mikään velvollisuus teitä sinne maksaa mukaan, vaikka miten teidät tuntiskin. Vähän sama, kun mun poikaystävän sisko suuttuis ettei oteta sitä Italiaan, vaikka poikaystävä maksetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463210Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091942Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811771- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431418- 271344
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1251198UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1121160