'siskopuolen lomajärjestelyt

mikävialla

Juttu voi olla monimutkanen,mut koitakkaa saaha selvää.Juttu alkaa näin:Kun mun äiti tapas mun isäpuolen jolla on 8v tytär.Isäpuolen äiti jäi eläkkeelle ja varasi itselleen,pojalleen sekä lapsenlapselleen lomamatkan hong kongiin.Okei...se oli iha ok koska matkan varaaja ei tienny musta,äitistä ja veljestä(meitä ei siis kutsuttu).Nyt noin vuos siitä niiden reissusta ja isäpuoli kertoi ruokapöydässä että lähtevät kuukauden päästä tokioon siskopuolen mummon kustannuksella.ILMAN MINUA,ÄITIÄNI JA VELJEÄNI.Äite si vähä kilahti.Eikä tää mua muute nii paljo vituttais mutta:isäpuolen äiti tietää varsinhyvin meistä(äiti,veli ja minä) ja toiseksi olemme perheen kesken menossa yhteiselle lomalle.Testasin vähä siskopuolta sanomal sille näin: aikalail heti ku tuutte sielt nii mä,äiti ja janne(nimi muutettu) mennää disney landiin.Reaktio oli semmone että se kilju ja valitti kuinka epäreilu mun äiti on.Kertokaa oonko vaa kade tolle kermaperseelle vai onko vika tuossa siskopuolen mummossa

3

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etookateellinen

Et oo välttämättä kateellinen,ehkä sua vaan harmittaa ja vituttaa jne se että teitä ei oteta mukaan.

• xkckixicicicci

Aika kade siskopuoli sul....

• Oletvainkatkera

Ei, olet vaan katkera ja vittuuntunut, sekä vieläpä ilman syytä. Tietysti sun isäpuolen äiti maksaa reissun vaan pojalleen ja hänen lapselleen. Eihän se ole mikään velvollisuus teitä sinne maksaa mukaan, vaikka miten teidät tuntiskin. Vähän sama, kun mun poikaystävän sisko suuttuis ettei oteta sitä Italiaan, vaikka poikaystävä maksetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe