'siskopuolen lomajärjestelyt

mikävialla

Juttu voi olla monimutkanen,mut koitakkaa saaha selvää.Juttu alkaa näin:Kun mun äiti tapas mun isäpuolen jolla on 8v tytär.Isäpuolen äiti jäi eläkkeelle ja varasi itselleen,pojalleen sekä lapsenlapselleen lomamatkan hong kongiin.Okei...se oli iha ok koska matkan varaaja ei tienny musta,äitistä ja veljestä(meitä ei siis kutsuttu).Nyt noin vuos siitä niiden reissusta ja isäpuoli kertoi ruokapöydässä että lähtevät kuukauden päästä tokioon siskopuolen mummon kustannuksella.ILMAN MINUA,ÄITIÄNI JA VELJEÄNI.Äite si vähä kilahti.Eikä tää mua muute nii paljo vituttais mutta:isäpuolen äiti tietää varsinhyvin meistä(äiti,veli ja minä) ja toiseksi olemme perheen kesken menossa yhteiselle lomalle.Testasin vähä siskopuolta sanomal sille näin: aikalail heti ku tuutte sielt nii mä,äiti ja janne(nimi muutettu) mennää disney landiin.Reaktio oli semmone että se kilju ja valitti kuinka epäreilu mun äiti on.Kertokaa oonko vaa kade tolle kermaperseelle vai onko vika tuossa siskopuolen mummossa

3

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etookateellinen

Et oo välttämättä kateellinen,ehkä sua vaan harmittaa ja vituttaa jne se että teitä ei oteta mukaan.

• xkckixicicicci

Aika kade siskopuoli sul....

• Oletvainkatkera

Ei, olet vaan katkera ja vittuuntunut, sekä vieläpä ilman syytä. Tietysti sun isäpuolen äiti maksaa reissun vaan pojalleen ja hänen lapselleen. Eihän se ole mikään velvollisuus teitä sinne maksaa mukaan, vaikka miten teidät tuntiskin. Vähän sama, kun mun poikaystävän sisko suuttuis ettei oteta sitä Italiaan, vaikka poikaystävä maksetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      175
      1959
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      172
      1711
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      169
      1578
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      24
      1393
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      98
      1335
    6. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      154
      1028
    7. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      100
      1017
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      73
      1017
    9. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      228
      846
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      Jätehuolto ja kierrätys
      55
      769
    Aihe