En halua seurustella

mutmiks

Mikä vittu siinä on ku joka ikinen kaveri, josta tulee ajan kanssa petikaveri haluaa alkaa suhteeseen? eikö ois muka paljon helpompaa jos ei ois yhen ja saman kans kokoajan? Siitä tulee vaan tuskaa ja surua jos rakas ei haluakkaan parin kuukauden kanssa olla enää yhdessä. Sehän ois tosi paljon mukavampaa jos yhdestä riittää monelle eikö? Mut ei sillä etteikö romanssit kelpais, mutta pitääkö samaa naamaa muka katella kokoajan?

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkup

OIKEIN !!! Pillu kiertoon....mitä sitä pihtaamaan !! Uutta suolee,kun vanha kuolee !!!!

• Pöhö

Kiertopalkinto.

• jakoonvaa

Joo jatka samaan malliin nii oot tommone kunnon huora jota kohta kukaa ei haluu

• mutmiks

Tai sitten ei, en jaa kaikkia kokemuksiani ympäri kaupunkia, joten kenenkään ei tarvitse tietää kenen kanssa oon ollu, ja jos ihmiset haluais mut vain ja ainoastaan kahden lakanan väliin niin kaikki ois paremmin kuin hyvin...

• jäikökotiinkomeroon

miks te nuoret haluatte niin rumaa elämää?

eikö kenelläkään ole enää mitään terveen ja kauniin kaipuuta?

minusta te olette ihan typeriä lähes joka iikka se on omituista, missä älli ?

• miksiolettetyperiä

minkä takia aloittaja ei saa tuota lapsellista purskaustaan sanottua ilman ettei siinä ole tuota vee sanaa?

luuletko olevasi hyvinkin miehekäs, kerro!

• mutmiks

No kastuiko sun pikkarit hetikun näit ruman sanan internetissä? Kannattais muutenkin kasvaa ennenkuin tuut tänne puhumaan aiheen vierestä kun ei kerta ole kokemusta

• kjhhkjhjkh

Se vittu siinä on, kun kaikkia ei kiinnosta jaella itseään ympäri kyliä ja toisia ei kiinnosta ne, jotka jakavat itseään ympäri kyliä.

• mutmiks

Kylläpähän näyttää kiinnostavan, vähän liikaakin. Sitä paitsi en jaa läheskään kaikille jotka haluavan mua, jaan vain niiden kanssa joille haluan itse jakaa, yritä ymmärtää, muuten ei tarvite tulla vittuilemaan.

• jhkjhkjhkj
        mutmiks kirjoitti:

Kylläpähän näyttää kiinnostavan, vähän liikaakin. Sitä paitsi en jaa läheskään kaikille jotka haluavan mua, jaan vain niiden kanssa joille haluan itse jakaa, yritä ymmärtää, muuten ei tarvite tulla vittuilemaan.

Missä kohtaa olen vittuillut jotain? Ja missä kohtaa viittasin siihen, että sinä kaikille jakaisit?

Vastaus oli siihen, että monet haluaa suhteeseen, koska haluavat läheisyyttä, eivätkä halua läheisyyden takia alkaa itseään jakelemaan ja sitten on myös ne, jotka eivät halua sekaantua jakorasioihin, vaan haluavat sitä läheisyyttä muiden keinojen kautta - eli siis suhteen kautta.

"Kylläpähän näyttää kiinnostavan, vähän liikaakin"

Ain niitä joita ei kiinnosta, kiinnostaa vähän liikaakin? Että mitä?

• mutmiks
        jhkjhkjhkj kirjoitti:

Missä kohtaa olen vittuillut jotain? Ja missä kohtaa viittasin siihen, että sinä kaikille jakaisit?

Vastaus oli siihen, että monet haluaa suhteeseen, koska haluavat läheisyyttä, eivätkä halua läheisyyden takia alkaa itseään jakelemaan ja sitten on myös ne, jotka eivät halua sekaantua jakorasioihin, vaan haluavat sitä läheisyyttä muiden keinojen kautta - eli siis suhteen kautta.

"Kylläpähän näyttää kiinnostavan, vähän liikaakin"

Ain niitä joita ei kiinnosta, kiinnostaa vähän liikaakin? Että mitä?

En puhu ihmisistä joita ei kiinnosta, vaan niistä joita kiinnostaa alkaa ruveta suhteeseen vaikka kyse olisi pelkästä seksistä, siinä mielessä kiinnostaa liikaakin, ja ihmiset joita ei kiinnosta sekaantua tällaisiin "jakorasioihin" ei liity aiheeseen mitenkään.

• Jonzu00

Samaa oon itsekin ihmetelly. Tuntuu että kaikki pojat joiden kanssa oon ollu sängyssä haluaa ryhtyä suhteeseen. En halua sitoutua mihinkään, ei oo ainakaan tullu vielä vastaan semmosta, jonka kans vois seurustella. Jotku luulee että seksin jälkeen automaattisesti seurustellaan.

• Pöhö

Miksi menet harrastamaan seksiä tuntemattomien kanssa?

• mutmimks

No pitäiskö sen kanssa mennä sit naimisiin ennenkuin sen kanssa pääsee sänkyyn?

• bbhghvbhvb
        mutmimks kirjoitti:

No pitäiskö sen kanssa mennä sit naimisiin ennenkuin sen kanssa pääsee sänkyyn?

Niin, mitään välimuotoahan ei ole. On vain tuntemattomia tai aviopuolisoja.

• Jonzu00
        Pöhö kirjoitti:

Miksi menet harrastamaan seksiä tuntemattomien kanssa?

En harrasta seksiä tuntemattomien kaa, vaan kavereiden. Ongelma vaan on se että ne haluaa alkaa seukkaa.

• mutmiks
        bbhghvbhvb kirjoitti:

Niin, mitään välimuotoahan ei ole. On vain tuntemattomia tai aviopuolisoja.

Ei siis ole mitään virallista välimuotoa, eikä tarvi ollakkaan.

• jhjkhkjhkjh
        mutmiks kirjoitti:

Ei siis ole mitään virallista välimuotoa, eikä tarvi ollakkaan.

Kyllä on virallisiakin välimuotoja, ja vaikkei olisi,niin miksi se virallisuus on niin tärkeää? Eihän se tuntemattomuuskaan ole mikään virallinen muoto.

• Gospelmiess

Mikä ongelma? Tee selväksi pelisäännöt selkeesti ettei jää kelleen epäselväksi mikä on homman nimi, vati.

• mutmiks

Luuletko etten ole yrittänyt? Kuitenkin viikon tai parin päästä ne luulee tykkään niistä enemmänkin ja haluaa alkaa oleen..

• Fnfoxlf

Oot vissii kunnon kyläpyörä eli kaikki käyttää mut kukaan ei omista. Vaikka asiat on vähä oudosti siinä mielessä et jos nainen jakaa kaikille se on hirvee huora mut jos mies saa monelta se on vaan alfa. Vaikka onhan asiat sillee et jos yks lukko aukee kaikilla avaimilla nii se on paska lukko mut jos yks avain avaa kaikki lukot se on hyvä avain

• jkhkjhkjkj

Ei siinä mitään outoa ole, itsekin vastasit siihen. Nainen on usein se joka päättää, että harrastetaanko sitä seksiä vai ei. Miehelle se saaminen on vaikeampaa, joten saamista voi ajatella jonkinlaisena saavutuksena, jonka saavuttamiseen on joutunut näkemään vaivaa ja käyttämään aikaa. Nainen voi vaan hetken mielijohteesta päättää, että hei, nyt panettaa ja ottaa mukaansa sen ensimmäisen vastaantulijan.

• Meitäonmoneen

Ei tässä ole kyse sen enemmästä kuin erilaisista mieltymyksistä. Toiset haluaa panna useampaa, toiset löytää sen "yhden ja ainoan" jonka kanssa sitoutua. Itseeni ei oikeastaan kiinnosta sitoutuminen mutta on sitten vakipano.

• Friends with benefits. Aivan liian aliarvostettu ja turhaan halveksittu juttu.

• sffsafsd

Tämähän se olisi aivan passeli vaikka itsellenikin. Ei kiinnostaisi mikään vakavempi säätäminen, eikä juurikaan nappaa yrittää mitään jakorasioita repiä baarista mukaan.

Ongelma vaan on siinä, että mistäpä moinen. :/

• sffsafsd kirjoitti:

Tämähän se olisi aivan passeli vaikka itsellenikin. Ei kiinnostaisi mikään vakavempi säätäminen, eikä juurikaan nappaa yrittää mitään jakorasioita repiä baarista mukaan.

Ongelma vaan on siinä, että mistäpä moinen. :/

Sieltä, mistä lähes kaikki muukin nykyään: netistä. :)

Sieltä minäkin omani löysin. Aikaa siihen kyllä meni.

• bhjjjhkj
        Oldie kirjoitti:

Sieltä, mistä lähes kaikki muukin nykyään: netistä. :)

Sieltä minäkin omani löysin. Aikaa siihen kyllä meni.

Joo, käyhän se tietysti netinkin kautta, mutta itse ajattelin asiaa lähinnä niin, että olisi jo valmiiksi jonkinsortin kaveripohja ja sitämyötä luottamussuhde. Varmastikin aika pirun hankalaa löytää tälläistä.

Ei henk-koht nappaa alkaa etsimään netistä ketään tyyppiä satunnaispeneskelun vuoksi.

• bhjjjhkj kirjoitti:

Joo, käyhän se tietysti netinkin kautta, mutta itse ajattelin asiaa lähinnä niin, että olisi jo valmiiksi jonkinsortin kaveripohja ja sitämyötä luottamussuhde. Varmastikin aika pirun hankalaa löytää tälläistä.

Ei henk-koht nappaa alkaa etsimään netistä ketään tyyppiä satunnaispeneskelun vuoksi.

No elämä on täynnä valintoja. :)

Oma etsintäni kesti varmaan melkein kymmenen vuotta, koska pelkä "pantavuus" ei todellakaan riitä, ihmisen pitää myös olla muutoin sellainen, että sen kanssa voi viettää aikaa. Ja että se ei halua sitä suhdetta. :D

Mutta kyllähän se oma käsikin on ihan hyvä vaihtoehto. :) Tai mikseipä vaikka tyynykin lol.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3364
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      360
      2435
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2415
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      80
      1688
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1375
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1060
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      956
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      73
      896
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      732
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      684
    Aihe