WE, Marui vai ASG

Airsofttietämätön

Suunnittelen Glock 17 ostoa ja mikä näistä valmistajista valmistaa laadukkaimmat Glockit? ASG tietääkseni näistä huonoin merkki ja Marui laadukkain? WE:n Glockeista olen myös kuullut paljon hyvää ja olisi halvempikin kuin Maruin, mutta onkonlaatu samaa tasoa? Kiitos vastauksista! :p

14

148

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenutsoftaaja

Ehdottomasti Marui! Paras ja luotettava! Minulla sama (Marui Glock 17 3rd.Gen) ase

• kokenutsoftaaja

Ja Maruin Glock on laadukkaampi kuin WEn, toki vain sisuskalut edut mutta muuten täysin sama... WEn Glockista tuppaa liipaisinvarmistin ja luistinratojen päät halkeilemaan....

• Airsofttietämätön

Kiitos! :) Taitaa lähtee ait Marui ostoon vaik siin vissiin onki muoviluisti? Onko rekyyli kuinka vahva siinä?

• Pöllömpi

No minun vinkkini olisi kohdistunut WE... Hieman halvempaa kuin Marui, muutenkin WE:n Glock sarja on tunnettu hyvästä hinta-laatusuhteestaan. Maruin potku on muuten aika olematon. Aika tylsiä ja ylihintaisia Maruit mielestäni ovat. Laatua kyllä saa, mutta ei hinnan vertaa.

• Airsofttietämätön

Muuten WE:n G17 lipaskooksi sanotaan Milgearilla 22 ja Proossa 28. Kumpi pitää paikkansa?

• kokenutsoftaaja

WEn oikea lipaskoko on se 28 mutta Maruissa 24 vaikka muuta sanotaan, oon kokeillu

• kokenutsoftaaja
        Pöllömpi kirjoitti:

No minun vinkkini olisi kohdistunut WE... Hieman halvempaa kuin Marui, muutenkin WE:n Glock sarja on tunnettu hyvästä hinta-laatusuhteestaan. Maruin potku on muuten aika olematon. Aika tylsiä ja ylihintaisia Maruit mielestäni ovat. Laatua kyllä saa, mutta ei hinnan vertaa.

Ihan totta

• xyzoäö

osta coltti

• Airsofttietämätön

Mitä colttia suosittelisit?

• kokenutsoftaaja
        Airsofttietämätön kirjoitti:

Mitä colttia suosittelisit?

Älä osta; koska pieni lipas ja pari kertaa kaverillani tullut kaasut naamalle!

• kokenutsoftaaja

Nyt pientä mainostusta mutta käykää kattoo YouTubesta vanha kanavani "TheFingamer", sinne tulee video siitä mun Glockista vähän aja päästä ( Uus kanava on GlockBrothers )

• äööötätäääontäää

Mullavonv klikkibpu pyllyswä

• repenaisissamaanantaisin

Jees itekkin ostin just maruin g17.. hyvin on toiminu ja hinta 40€ ei paha todellakaan, SUOSITTELEN!!! XD

• ÖÖTÄÄONTÄÄ

Niin ostit maruin jousitoimisen glokin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2542
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1832
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1230
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1042
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      72
      1018
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      976
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      905
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      874
    9. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      101
      852
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      34
      781
    Aihe