WE, Marui vai ASG

Airsofttietämätön

Suunnittelen Glock 17 ostoa ja mikä näistä valmistajista valmistaa laadukkaimmat Glockit? ASG tietääkseni näistä huonoin merkki ja Marui laadukkain? WE:n Glockeista olen myös kuullut paljon hyvää ja olisi halvempikin kuin Maruin, mutta onkonlaatu samaa tasoa? Kiitos vastauksista! :p

14

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenutsoftaaja

      Ehdottomasti Marui! Paras ja luotettava! Minulla sama (Marui Glock 17 3rd.Gen) ase

      • kokenutsoftaaja

        Ja Maruin Glock on laadukkaampi kuin WEn, toki vain sisuskalut edut mutta muuten täysin sama... WEn Glockista tuppaa liipaisinvarmistin ja luistinratojen päät halkeilemaan....


      • Airsofttietämätön

        Kiitos! :) Taitaa lähtee ait Marui ostoon vaik siin vissiin onki muoviluisti? Onko rekyyli kuinka vahva siinä?


      • Pöllömpi

        No minun vinkkini olisi kohdistunut WE... Hieman halvempaa kuin Marui, muutenkin WE:n Glock sarja on tunnettu hyvästä hinta-laatusuhteestaan. Maruin potku on muuten aika olematon. Aika tylsiä ja ylihintaisia Maruit mielestäni ovat. Laatua kyllä saa, mutta ei hinnan vertaa.


      • Airsofttietämätön

        Muuten WE:n G17 lipaskooksi sanotaan Milgearilla 22 ja Proossa 28. Kumpi pitää paikkansa?


      • kokenutsoftaaja

        WEn oikea lipaskoko on se 28 mutta Maruissa 24 vaikka muuta sanotaan, oon kokeillu


      • kokenutsoftaaja
        Pöllömpi kirjoitti:

        No minun vinkkini olisi kohdistunut WE... Hieman halvempaa kuin Marui, muutenkin WE:n Glock sarja on tunnettu hyvästä hinta-laatusuhteestaan. Maruin potku on muuten aika olematon. Aika tylsiä ja ylihintaisia Maruit mielestäni ovat. Laatua kyllä saa, mutta ei hinnan vertaa.

        Ihan totta


    • xyzoäö

      osta coltti

      • Airsofttietämätön

        Mitä colttia suosittelisit?


      • kokenutsoftaaja
        Airsofttietämätön kirjoitti:

        Mitä colttia suosittelisit?

        Älä osta; koska pieni lipas ja pari kertaa kaverillani tullut kaasut naamalle!


    • kokenutsoftaaja

      Nyt pientä mainostusta mutta käykää kattoo YouTubesta vanha kanavani "TheFingamer", sinne tulee video siitä mun Glockista vähän aja päästä ( Uus kanava on GlockBrothers )

    • äööötätäääontäää

      Mullavonv klikkibpu pyllyswä

    • repenaisissamaanantaisin

      Jees itekkin ostin just maruin g17.. hyvin on toiminu ja hinta 40€ ei paha todellakaan, SUOSITTELEN!!! XD

    • ÖÖTÄÄONTÄÄ

      Niin ostit maruin jousitoimisen glokin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1346
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      924
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      829
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      764
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe