Suunnittelen Glock 17 ostoa ja mikä näistä valmistajista valmistaa laadukkaimmat Glockit? ASG tietääkseni näistä huonoin merkki ja Marui laadukkain? WE:n Glockeista olen myös kuullut paljon hyvää ja olisi halvempikin kuin Maruin, mutta onkonlaatu samaa tasoa? Kiitos vastauksista! :p
WE, Marui vai ASG
14
148
Vastaukset
- kokenutsoftaaja
Ehdottomasti Marui! Paras ja luotettava! Minulla sama (Marui Glock 17 3rd.Gen) ase
- kokenutsoftaaja
Ja Maruin Glock on laadukkaampi kuin WEn, toki vain sisuskalut edut mutta muuten täysin sama... WEn Glockista tuppaa liipaisinvarmistin ja luistinratojen päät halkeilemaan....
- Airsofttietämätön
Kiitos! :) Taitaa lähtee ait Marui ostoon vaik siin vissiin onki muoviluisti? Onko rekyyli kuinka vahva siinä?
- Pöllömpi
No minun vinkkini olisi kohdistunut WE... Hieman halvempaa kuin Marui, muutenkin WE:n Glock sarja on tunnettu hyvästä hinta-laatusuhteestaan. Maruin potku on muuten aika olematon. Aika tylsiä ja ylihintaisia Maruit mielestäni ovat. Laatua kyllä saa, mutta ei hinnan vertaa.
- Airsofttietämätön
Muuten WE:n G17 lipaskooksi sanotaan Milgearilla 22 ja Proossa 28. Kumpi pitää paikkansa?
- kokenutsoftaaja
WEn oikea lipaskoko on se 28 mutta Maruissa 24 vaikka muuta sanotaan, oon kokeillu
- kokenutsoftaaja
Pöllömpi kirjoitti:
No minun vinkkini olisi kohdistunut WE... Hieman halvempaa kuin Marui, muutenkin WE:n Glock sarja on tunnettu hyvästä hinta-laatusuhteestaan. Maruin potku on muuten aika olematon. Aika tylsiä ja ylihintaisia Maruit mielestäni ovat. Laatua kyllä saa, mutta ei hinnan vertaa.
Ihan totta
- xyzoäö
osta coltti
- Airsofttietämätön
Mitä colttia suosittelisit?
- kokenutsoftaaja
Airsofttietämätön kirjoitti:
Mitä colttia suosittelisit?
Älä osta; koska pieni lipas ja pari kertaa kaverillani tullut kaasut naamalle!
- kokenutsoftaaja
Nyt pientä mainostusta mutta käykää kattoo YouTubesta vanha kanavani "TheFingamer", sinne tulee video siitä mun Glockista vähän aja päästä ( Uus kanava on GlockBrothers )
- äööötätäääontäää
Mullavonv klikkibpu pyllyswä
- repenaisissamaanantaisin
Jees itekkin ostin just maruin g17.. hyvin on toiminu ja hinta 40€ ei paha todellakaan, SUOSITTELEN!!! XD
- ÖÖTÄÄONTÄÄ
Niin ostit maruin jousitoimisen glokin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681