Suunnittelen Glock 17 ostoa ja mikä näistä valmistajista valmistaa laadukkaimmat Glockit? ASG tietääkseni näistä huonoin merkki ja Marui laadukkain? WE:n Glockeista olen myös kuullut paljon hyvää ja olisi halvempikin kuin Maruin, mutta onkonlaatu samaa tasoa? Kiitos vastauksista! :p
WE, Marui vai ASG
14
129
Vastaukset
- kokenutsoftaaja
Ehdottomasti Marui! Paras ja luotettava! Minulla sama (Marui Glock 17 3rd.Gen) ase
- kokenutsoftaaja
Ja Maruin Glock on laadukkaampi kuin WEn, toki vain sisuskalut edut mutta muuten täysin sama... WEn Glockista tuppaa liipaisinvarmistin ja luistinratojen päät halkeilemaan....
- Airsofttietämätön
Kiitos! :) Taitaa lähtee ait Marui ostoon vaik siin vissiin onki muoviluisti? Onko rekyyli kuinka vahva siinä?
- Pöllömpi
No minun vinkkini olisi kohdistunut WE... Hieman halvempaa kuin Marui, muutenkin WE:n Glock sarja on tunnettu hyvästä hinta-laatusuhteestaan. Maruin potku on muuten aika olematon. Aika tylsiä ja ylihintaisia Maruit mielestäni ovat. Laatua kyllä saa, mutta ei hinnan vertaa.
- Airsofttietämätön
Muuten WE:n G17 lipaskooksi sanotaan Milgearilla 22 ja Proossa 28. Kumpi pitää paikkansa?
- kokenutsoftaaja
WEn oikea lipaskoko on se 28 mutta Maruissa 24 vaikka muuta sanotaan, oon kokeillu
- kokenutsoftaaja
Pöllömpi kirjoitti:
No minun vinkkini olisi kohdistunut WE... Hieman halvempaa kuin Marui, muutenkin WE:n Glock sarja on tunnettu hyvästä hinta-laatusuhteestaan. Maruin potku on muuten aika olematon. Aika tylsiä ja ylihintaisia Maruit mielestäni ovat. Laatua kyllä saa, mutta ei hinnan vertaa.
Ihan totta
- xyzoäö
osta coltti
- Airsofttietämätön
Mitä colttia suosittelisit?
- kokenutsoftaaja
Airsofttietämätön kirjoitti:
Mitä colttia suosittelisit?
Älä osta; koska pieni lipas ja pari kertaa kaverillani tullut kaasut naamalle!
- kokenutsoftaaja
Nyt pientä mainostusta mutta käykää kattoo YouTubesta vanha kanavani "TheFingamer", sinne tulee video siitä mun Glockista vähän aja päästä ( Uus kanava on GlockBrothers )
- äööötätäääontäää
Mullavonv klikkibpu pyllyswä
- repenaisissamaanantaisin
Jees itekkin ostin just maruin g17.. hyvin on toiminu ja hinta 40€ ei paha todellakaan, SUOSITTELEN!!! XD
- ÖÖTÄÄONTÄÄ
Niin ostit maruin jousitoimisen glokin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4563895Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743046Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461450- 831264
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m19118817-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291122Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14902- 57864
Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen58856Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.68790