Salvos mökin eristeet ja todellinen hinta

Cien2

Salvoksen mökki kiinnostaisi, mutta en ole vielä viittinyt lähteä kyselemään firmalta. Kiinnostaisi tietää, millaisilla ylä- ja alapohjan eristevahvuuksilla ne toimitetaan ja myös muutaman todellisen hintaesimerkin haluaisin näistä mökeistä, saunoista tai autoista, mitä he toimittavat, myös mielellään niistä ns. lisätöistä (perustus, sähkö, lvi jne.). Jos ei asioista omakohtaista kokemusta ole, älä suotta lähde mitään kirjoittelemaankaan

16

4233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cien2

      Aitoista, ei autoista

      • Keinot

        No niin tämä "pelle" kyseli tätä jo jokin aika sitten samaa , eikö ole varaa rakennussuunnittelijaan joka osaa kertoa paljonko niitä pelimerkkejä pitää latoa pöydälle ostotilanteessa ja vähän myöhemminkin.

        Salvoksen mainos pentti vain yrittää kovasti myyntiä edistää.


      • jhtgrfe

        Ja on se kumma kun asiaa ei voi itse Salvokselta kysyä josta ainakin eristepaksuuksista saa varmasti oikean tämänhetkisen tiedon.


      • vaimolta_lupaa_ei
        jhtgrfe kirjoitti:

        Ja on se kumma kun asiaa ei voi itse Salvokselta kysyä josta ainakin eristepaksuuksista saa varmasti oikean tämänhetkisen tiedon.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13620335

        Sama pallinaama samalla asialla oi kun ei uskalla kysyä sieltä joka noita tekeekin.


    • PääKustannuslaskija

      En tiedä Salvoksesta mutta toisella valmistajalla maksoi mökki 17 500 euroa. Plus siihen päälle ne mitä ei toimitukseen kuulunut.

      Toivottavasti olin avuksi, voimahali rakennushankkeeseen ryhtyvälle <3

      • oikeestihei

        Mulla maksoi yhden auton talli 2xtuon.....ei tuolla saa kuin palan kuistia.


      • PääKustannuslaskija
        oikeestihei kirjoitti:

        Mulla maksoi yhden auton talli 2xtuon.....ei tuolla saa kuin palan kuistia.

        Siinähän se, "Plus siihen päälle ne mitä ei toimitukseen kuulunut.".

        Järkeviin kysymyksiin järkevät vastaukset...


      • matemaatikko_tai_ei

        Kertoimella 2 tai 2,5 ja 3 ollaan lähellä totuutta rakennuspaikkakin antaa omat kustannuksensa suo tai kallio kaksi eri kustannustekijää.

        20000 - 1000000 sille välille joka tapauksessa baltia rallaa äkkiä laskettuna.


    • kantsuu

      Taitaapi olla rakentaja tuulenhuuhtoma työtön joka vain haaveilee? Otappas känny käteen ja soita santanderille ja homma sujuu.

    • mahtavaa

      Osta suoraan 200 000tonnin mökki ja tee naapuri kateelliseksi,niin minäkin tein.Ja kyllä loppui tervehtiminen.

    • 16121612

      Salvosmökin sivuilta selviää, että niitä tehdään monilla eri eristeillä. Eli hintakin voi olla valintojen seurauksena hyvinkin erilainen. Mitähän ajat takaa?

    • maksaa_paljon

      Otappa yhteyttä Kuusamo Hirsitaloihin tai Kontioon. Tulee kunnon mökki hyvillä eristeillä. Salvoksen ostamalla saat leikkimökin kovalla rahalla!

    • mieti_mihin_käytät_rahat

      Sisko osti Salvoksen mökin ja tuli paha pettymys. Itse ostin Honka rakenteelta ja olen todella tyytyväinen hankintaani. En voisi ajatellakaan panostavani lähes 100 tuhatta euroa 4-5 kuukautta käyttöön olevaan mökkiin, jota Salvos tarjoaa. Kannattaa käyttää rahat huolella ja ostaa kunnon mökki!

    • Suomama

      OLemme asuneet mieheni kanssa Salvoksen toimittamassa mökissä kahden vuodenajan ympärivuoden. Hirsivahvuus , eristeet ja ikkkunat täytyy valita käyttötarkoituksen mukaan. Ei se sen vaikeampaa ollut. Kävimme katsomassa useita valmiita Salvos mökkejä ja juttelimme muiden asiakkaiden kanssa sekä vaihdoimme yhteystietoja sekä soittelimme muutamien kanssa. Päätös ei ollut sen jälkeen vaikeaa.

    • eienääuudestaan

      Salvoksella monia eri paketteja. Meille tuli ns talvipaketti.. paksummat hirret, talvitiivisteet jne.. Noh.. en toistamiseen kyllä kyseiselle firmalle soita .

    • Anonyymi

      Kannattaa mielestäni kiertää kaukaa ko. firma. Omakohtaisesti erittäin heikkoja ja ikäviä kommentteja myyjän taholta, mutta onnionnetto uudessa etten ollut ehtinyt allekirjoittamaan mitään joten kävelin kaupan teko tilaisuudesta kesken kaiken pois

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe