Mitä kokemuksia kyseisestä rodusta?.Olen miettinyt kyseistä koiraa huom narttua jahtikaveriksi niin kyyhky.sorsa, kanalintu, fasaani, kuin sorsajahtiin.Tiedän,että se on pienin siesoja meillä.Mietityttää hieman koiran paikaallaanolo passissa esin sorsa tai kyyhky kun pitäisi ollaa pitkään paikallaan niin kuinkaha onnistuu ettei tule sellaista"piippaajaa" jonka persus heiluu koko ajan ja ulisee vieressä.
Kertokaa jos kokemuksi.
Bretoni mettäkaveriksi
2
560
Vastaukset
- Töpöhäntäkin
Muutamasta bretonista kokemusta: Ei ole todellakaan mikään ulisija/hännän heiluttelija, vaan hiljainen, rauhallinen rotu. Pysyy kyllä paikallaan kun siihen koulutetaan.
- jaasikki
Meidän perheessä on noin 6 kk ikäinen bretonin narttupentu. On muuten vikkelä kaveri, suorastaan ADHD. KOva tyttö leikkimään ja juoksemaan. Eroahdistusta kasvattajan mukaan voi tulla herkästi, joten on totutettava yksin oloon varovaisesti.
Ollaan harjoiteltu seisomista pikkulintujen ja kärpästen kanssa. Damia haetaan jo hyvin.
Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan mutta rotuvalinta sattui kyllä kohdalleen. Kaiken muun lisäksi vielä nätti katsellakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741369Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431259Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551038- 51765
- 64724
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39698Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30617