kummisetä käyttäytyy vittumaisesti mua kohtaan

enjaksa

Se on siis mun äidin veli ja mä nään sitä mun synttäreil, isoisän luona ja tollasis tilanteis.

Se niinku naureskelee muille mun tekemisist tms vaik niis ei mitää nauramisen aihet oo ja pitää mua nii tyhmänä et luulee et mä en kuule sen naureskelemist... Esimerkiks eilen oli mun synttärijuhlat ni se oli just lähdössä ja tuli sanomaan mullekki et se lähtee ja sit se naureskeli mun äitille siit ku mä olin puhelimella?! Mikä vitun naureskelun aihe seki on jos mä oon puhelimella?! Ja sit mun äiti kerto mun todistuksen numeroist niil vieraille ja mun kummisetä sit naureskeli ku yks numero oli 6?! Juu ihan ku en ois kuullu ja mitä vitun nauramist siinäki on... Ja kerran mä olin tivolis vanhempien, sisarusten ja sen mun kummisedän kaa ja yhes laittees mul tuli vähä huono olo ni sit mun kummisetä naureskeli vaa et "sä oot iha valkonen ku lakana", "heikottaaks" yms ja se sano noi naureskellen vaik mua ei yhtää naurattanu... Mikä vitun nauramisen aihe seki on jos on huono olo?! Ei se oo mitää hauskaa vittu666 Ja noit tilanteita on varmaa 1000 muuta...

Äitiki vaa nauraa sen kaa tollasis tilanteis eikä ollenkaa ota vakavasti... -.- tätä on ollu niin kauan ku mä muistan... Kummisedän pitäis olla mukava eikä tommone vittumaine -.-

mitä mun pitäis tehä? Sori romaani D:

6

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghfkjhgg

      Äidin veli on eno

      • enjaksa

        Taas näit pilkunviilaajii


    • trololololollol

      Sano sun enolles* et tiiät mitä se naureskelee selkää takana ja pyytäisit lopettamaa

      • trololololollol

        Selkäs takana*


    • hehheheehehe

      Purskahdat oikein kunnon hekotushohotukseen ja osotat sormella ja pitelet mahasta että meinaat aiva tikahtua nauruun,vois ehkä toimia..

    • Minusta kuulostaa ihan siltä, että sun kummienosi naureskelee sinulle laskeakseen leikkiä noista jutuista, eikä hän ollenkaan tajua sitä, että se tuntuu sinusta pahalta.

      Minulle on käynyt kerran täysin samalla tavalla: virnuilin eräälle nuorelle tuttavalleni hänen tekemästään pienestä mokasta, ihan leikilläni vaan ja olin tekevinäni sen ns. pilke silmäkulmassa. Hän oli ottanut asian kuitenkin vittuiluna. Onneksi sain kuulla siitä jälkikäteen, että pystyin pyytämään anteeksi, koska tarkoitukseni ei missään nimessä ollut vittuilla tai muutoinkaan loukata häntä.

      Sosiaalinen kanssakäyminen osaa olla joskus todella haastavaa, koska erilaiset ihmiset tulkitsevat erilaisia asioita kovin eri tavoin ja väärinkäsitykset ovat todella yleisiä.

      Sinä voisit aloittaa sillä, että kertoisit näille ihmisille ihan asiallisesti ja vakavalla naamalla, että miltä heidän käytöksensä sinusta tuntuu. Jos he vielä naureskelevat sinulle, niin toista sama asia ja samalla tavalla. Kyllä he lopulta toivottavasti uskovat ja ottavat sinut paremmin huomioon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe