Vaihdevuodet olleet nyt n.kaksi vuotta eli eipä ole tullut nukuttua ja se kyllä näkyy naamassa.Kuusi päivää sitten aloitin hormonikorvaushoidon ja nyt sit oottelen milloin alkaa vaikuttaa. Juhlat tulossa ja haluttaisi hieman rentoutuakin,mutta uskaltaako ottaa alkoholia,kun syö nuita tabletteja?
Alkoholi ja hormonihoito
4
1078
Vastaukset
- Ei_vaarallista
Ei pitäisi olla vaarallisia vaikutuksia, samaa estrogeeniahan on naisen elimistössä luonnollisestikin. Itse kylläkin huomasin että hormoonikorvaushoidon aloitettua ei tullut enää hauskaan huppeliin vaan pää meni sekaisin alkoholista. Siksi olen vähentänyt alkoholin käytön lähes olemattomiin, yksi tai kaksi lonkeroa ehkäpä parin kuukauden välein.
- Strassa
Kiitos vastauksesta. Olen kyllä aiemmin ottanut kerran viikossa
enemmänkin alkoholia,mutta nyt en ole uskaltanut käyttää ollenkaan,vaikka näkyy tuota pärjäävän ilmankin. - harvoinhuppel
Juu, ilman pärjää oikeastaan paremmin.
- Anonyymi
Itsellä loppui alkoholin käyttö hormonikorvauksen myötä, kun tulee kummallista päänsärkyä, huono olo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62449Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652268- 2001286
- 711088
- 1091084
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig220932Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211909Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10827- 47779
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta51759