Vaihdevuodet olleet nyt n.kaksi vuotta eli eipä ole tullut nukuttua ja se kyllä näkyy naamassa.Kuusi päivää sitten aloitin hormonikorvaushoidon ja nyt sit oottelen milloin alkaa vaikuttaa. Juhlat tulossa ja haluttaisi hieman rentoutuakin,mutta uskaltaako ottaa alkoholia,kun syö nuita tabletteja?
Alkoholi ja hormonihoito
Strassa
3
500
Vastaukset
- Ei_vaarallista
Ei pitäisi olla vaarallisia vaikutuksia, samaa estrogeeniahan on naisen elimistössä luonnollisestikin. Itse kylläkin huomasin että hormoonikorvaushoidon aloitettua ei tullut enää hauskaan huppeliin vaan pää meni sekaisin alkoholista. Siksi olen vähentänyt alkoholin käytön lähes olemattomiin, yksi tai kaksi lonkeroa ehkäpä parin kuukauden välein.
- Strassa
Kiitos vastauksesta. Olen kyllä aiemmin ottanut kerran viikossa
enemmänkin alkoholia,mutta nyt en ole uskaltanut käyttää ollenkaan,vaikka näkyy tuota pärjäävän ilmankin. - harvoinhuppel
Juu, ilman pärjää oikeastaan paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768232Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372556
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362129- 252107
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611647
- 181609