mökkiloma halutaan halvalla

mökkihöppänä

Olen seurannut tori.fi-sivujen halutaan vuokrata loma-asunto,olisi mielenkiintoista nähdä,moniko saa mökin ,kun suuri osa on 1)8-10 hengen porukka viikonlopuksi,hinta max parisataa 2)ylläpitotöitä(halonhakkuu,pihan siivous)vastaan mökki koko kesäksi 3)sisävessa,palju,lapsiystävällinen hiekkaranta hinta max 350 viikko. Mökin vuokraajalle ei ison porukan saunomisen jälkeen jää tekemistään polttopuista mitään rahallista hyötyä,samoin koko kesäksi ei riitä haravointia mutta asukas kuluttaa vettä,sähköä,saunapuita jne.ja mukavuuksia jos on kuten luxusmökeissä,on niiden laittaminen jotain maksanut tekijälle,mutta vuokraaja olisi tulossa telttamajoituksen hinnalla niitä käyttämään. On halpojakin kesämökkejä tarjolla,mutta ei noilla vaatimuksilla.Onko kokemuksia,saatteko halvalla hyvätasoisia mökkilomia?

3

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhannusmenijo

vaikeeta on saada halpaa ja hyvää,kyllä hinta/laatusuhde on olemassamyös vukalaissa.Mökinvuokraajana olen myös törmännyt monenlaisiin,tulijoita on vuokraa sovitaessa 2,mutta kun käyviikon jälkeen katsomassa,on kulunut 12rullaa vessapaperia,halkopinosta puuttuu pari kuutiota ja roskasaavissa jätettä pussitolkullaei tuu parin ihmisen käytöstä.MOnella vuokralle tulijalla ois myös pari koiraa,kerran vuokrasin eläinihmisille(kiltti ja rauhallinen pieni koira,juu),mutta kun jouduin kaikki matot pesemään ja ovenpiele tmaalaamaan kynsienjäljistä,en salli enää eläimiä,

• Mökkihöperö08

Itse vuokraan mökkiä mm. tori.fi: kautta.
      Kyllä se on vuosien aikana huomattu että tinkijät= kaikista persaukisimmat tekee kaikista suurimmat vahingot. En minä parinsadantuhannen mökkiä perseaukisille ilimatteeks anna...

• mökkiläinenite

mulla on uudehko mökki,mutta teini-ikäistä lasta ei saa mitenkään lähtemään edes yhdeksi yöksi,vaikka miten houkuttelisi.muutaman vuoden päästä voisin lähteä mökille itsekseni,mutta tulee liian kalliiksi maksaa lainoja,veroja,sähköä(perusmaksukin on vaikket kuluta yhtään kilowattia) ja pitää mökkiä tyhjänä,vuokraamistakin on kokeiltu,mutta ei oikein ostaja-myyjä kohtaa,en parillasataa viikko vuokraa(mökki 64neliö) ja koiranomistajia löytyis vuokraamaan,mutta kun on allergiaa perheessä.lomarenkaalle en ole antanut,hintaa pitää niiden välityspalkkion takia hinata hirveesti ylöspäin,luulis vuokraajienki ntajuavan että suoraan just esim.tori.fi-kautta on edullisin ratkaisu,mjutta tarjontaa sielläkin jo aika paljon.ja tietty ne heinäkuun 2 viikkoa vois vuokrata sataan kertaan,kun kaikki aina haluaa just samaan aikaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe