Paula Koivuniemen pituus?

Paulafani_95

Tietääkö joku minkä pituinen Paula on? Netissä on ristiriitaista tietoa, vaikka suurin osa lähteistä sanookin hänen olevan 169 cm. Jotkut ovat kertoneet hänen vaikuttavan lyhyemmältä ja mietin tätä itsekin. Ihailen Paulaa valtavasti ja rakastan hänen musiikkiaan, eikä tällä nyt minulle mitään suurta merkitystä ole. Mietin vain, pitääkö tuo paikkaansa.

7

2803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhyempi

Viis senttiä liikaa. Ei voi olla ilmoittamansa mittainen, koska pituuseron näkee kun seisoo vierellä tai hänen vierellään seisoo yli 170cm henkilö ilman korkokenkiä. Paula pitääkin yleensä jopa 15 cm korkkareita jotta näyttäisi pitemmältä. Moni muukin "julkkis" on ilmoittanut itsensä pidemmäksi kuin todellisuudessa on. Sitten on otettava huomioon, että miltei jokainen lyhenee iän myötä. Kutistuu. Tiedän ja olen tavannut ihmisiä jotka ovat kutistuneet pituudestaan jopa 6-8 cm kun ovat elämänsä lopussa.

• Paulafani_95

Hyvä vastaus, voi hyvinkin olla. :)

• MaxRenn

Olen joskus 90-luvulla kirpparilla kävellyt Paulaa päin vahingossa, itse olen 183cm pitkä ja Paula oli minua hieman lyhkäsempi, ehkä korkkarit antoivat lisää pituutta.

• PaulaONkähiseväAKKA

144 cm 25 cm korkkarit = 169 cm

• Paulafani_95

Voi jeesus. :'D Nimimerkkisi on muuten loukkaava, ihan vain tiedoksesi. :)

• uf-faf-faa

Vierestä kävelleenä sanoisin max 163-164 cm.

• ainamuistavabasisti

Paula Koivuniemi on aina ollut muita alan työntekijöitä pitempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7141
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2116
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1327
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1126
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1061
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      1008
    Aihe