Tietääkö joku minkä pituinen Paula on? Netissä on ristiriitaista tietoa, vaikka suurin osa lähteistä sanookin hänen olevan 169 cm. Jotkut ovat kertoneet hänen vaikuttavan lyhyemmältä ja mietin tätä itsekin. Ihailen Paulaa valtavasti ja rakastan hänen musiikkiaan, eikä tällä nyt minulle mitään suurta merkitystä ole. Mietin vain, pitääkö tuo paikkaansa.
Paula Koivuniemen pituus?
7
2852
Vastaukset
- lyhyempi
Viis senttiä liikaa. Ei voi olla ilmoittamansa mittainen, koska pituuseron näkee kun seisoo vierellä tai hänen vierellään seisoo yli 170cm henkilö ilman korkokenkiä. Paula pitääkin yleensä jopa 15 cm korkkareita jotta näyttäisi pitemmältä. Moni muukin "julkkis" on ilmoittanut itsensä pidemmäksi kuin todellisuudessa on. Sitten on otettava huomioon, että miltei jokainen lyhenee iän myötä. Kutistuu. Tiedän ja olen tavannut ihmisiä jotka ovat kutistuneet pituudestaan jopa 6-8 cm kun ovat elämänsä lopussa.
- Paulafani_95
Hyvä vastaus, voi hyvinkin olla. :)
- MaxRenn
Olen joskus 90-luvulla kirpparilla kävellyt Paulaa päin vahingossa, itse olen 183cm pitkä ja Paula oli minua hieman lyhkäsempi, ehkä korkkarit antoivat lisää pituutta.
- PaulaONkähiseväAKKA
144 cm 25 cm korkkarit = 169 cm
- Paulafani_95
Voi jeesus. :'D Nimimerkkisi on muuten loukkaava, ihan vain tiedoksesi. :)
- uf-faf-faa
Vierestä kävelleenä sanoisin max 163-164 cm.
- ainamuistavabasisti
Paula Koivuniemi on aina ollut muita alan työntekijöitä pitempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571