Tietääkö joku minkä pituinen Paula on? Netissä on ristiriitaista tietoa, vaikka suurin osa lähteistä sanookin hänen olevan 169 cm. Jotkut ovat kertoneet hänen vaikuttavan lyhyemmältä ja mietin tätä itsekin. Ihailen Paulaa valtavasti ja rakastan hänen musiikkiaan, eikä tällä nyt minulle mitään suurta merkitystä ole. Mietin vain, pitääkö tuo paikkaansa.
Paula Koivuniemen pituus?
7
3920
Vastaukset
- lyhyempi
Viis senttiä liikaa. Ei voi olla ilmoittamansa mittainen, koska pituuseron näkee kun seisoo vierellä tai hänen vierellään seisoo yli 170cm henkilö ilman korkokenkiä. Paula pitääkin yleensä jopa 15 cm korkkareita jotta näyttäisi pitemmältä. Moni muukin "julkkis" on ilmoittanut itsensä pidemmäksi kuin todellisuudessa on. Sitten on otettava huomioon, että miltei jokainen lyhenee iän myötä. Kutistuu. Tiedän ja olen tavannut ihmisiä jotka ovat kutistuneet pituudestaan jopa 6-8 cm kun ovat elämänsä lopussa.
- Paulafani_95
Hyvä vastaus, voi hyvinkin olla. :)
- MaxRenn
Olen joskus 90-luvulla kirpparilla kävellyt Paulaa päin vahingossa, itse olen 183cm pitkä ja Paula oli minua hieman lyhkäsempi, ehkä korkkarit antoivat lisää pituutta.
- PaulaONkähiseväAKKA
144 cm 25 cm korkkarit = 169 cm
- Paulafani_95
Voi jeesus. :'D Nimimerkkisi on muuten loukkaava, ihan vain tiedoksesi. :)
- uf-faf-faa
Vierestä kävelleenä sanoisin max 163-164 cm.
- ainamuistavabasisti
Paula Koivuniemi on aina ollut muita alan työntekijöitä pitempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.673788Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883159Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin932413Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151639Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701398- 981270
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä401182- 501011
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11011Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561010