lapsettomuuttako

sario

Jätin pillerit pois 2.5 vuotta sitten ja yrittämällä ei olla yritetty lasta vaan ollaan ihan rauhassa edetty että tullee jos on tullakseen mutta vieläpäs ei ole vauvaa tullut, seksinkin harrastus mennee monesti siihen 1 kertaa viikko ja ei sitä ole tullut laskettua milloin ovulaatio on yms, tämä kuulostaa varmasti jonkun korvaan että ei me mitään lapsia olla aidosti haluamassa mutta kyllä olemme! Minä kyllä luulisin että kyllä se tuollainki tärppäis mutta ei. Oon käynyt lääkärissäkin sillä muutaman kerran on jäänyt kuukautiset välistä ja lekurinkin kanssa puhuttu kun ei tärppää mutta se ei ole ottanut sitä oikeen tosissaankaa :/.. onkohan tässä jommalla kummalla sitten jotain vikaa, mies on normaali kokoinen ja perusterve ikää on 26 ja minä kans perusterve mutta ylipainoa on jonkin verran ja 24v, olen 16 vuotiaana tehnyt abortin ihan omasta tahdostani kun tuntematon mies käytti hyväksi nuorta tyttöä eli minua.. olen myös miettinyt että pitäisi käydä tutkituttamassa onko mitään kystiä yms kun välillä tulee tuntemuksia että alavatsaa nipistää ja on paineen tunnetta myös minulla on kipeät menkat.
Tietäisikö kukaan miksi 2-3 viikon päästä siitä kun kuukautiset loppuu minulla on pahoinvointia, alavatsa kipuja, paineen tunnetta ja joskus seksin jälkeen tulee semmoinen paine tonne? .Olisi kiva kuulla muidenkin mielipiteitä onko samanlaisia tarinoita.
Toivotaan että tännekkin tulisi joskus pikkunyytti :)
Tutkimuksiin on pakko pikkuhiljaa päästä sekä minun alkaa harrastamaan enemmän liikuntaa ylipainon vuoksi ja jättää tupakointi kokonaan pois.

1

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JulkisenTuhlausta

Aloita pudottamalla rauhassa painoa ja lopettakaa molemmat tupakointi. Liiku ja syö järkevästi, ja googlaa ovulaatiolaskuri, jotta tiedät milloin olet hedelmällisimmilläsi. Puputelkaa ja nakutelkaa sen mukaan. Vasta sitten tutkimuksiin, kun olette tehneet oman tonttinne (järkevät elämäntavat) kuntoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe