Onkohan kyseiseen puhelimeen tulossa Android päivitystä? Nykyinen versio on 4.3. Tapahtuuko päivitys automaattisesti vai pitääkö itse hakea netistä ja asentaa?
Huawei Ascend G6 - L11 päivitys?
21
133
Vastaukset
- Huuweipäivitykset
Ei ole koska kyseessä on Huuwei joka ei oikein päivittele laitteitansa hyvin tai jos päivittää niin hitaasti.
- kannyman-
Parempi tuki sillä huaweillä on kuin esimerkiksi oneplussalla.
- kannyman-
Halusin vielä lisätä että olen palannut palstalle ja tulen jatkossa dissaamaan ja jankuttamaan oneplussaa vastaan koska olen sen omassa käytössä sudeksi todennut.
- ainavoimutta
kannyman- kirjoitti:
Halusin vielä lisätä että olen palannut palstalle ja tulen jatkossa dissaamaan ja jankuttamaan oneplussaa vastaan koska olen sen omassa käytössä sudeksi todennut.
Aina saa dissata jos on aihetta. Tässätapauksessa ei ole vaan trollailet täällä.
- Rommi_kyllä_jo_on
Kyllä ne vähän lupaili OTA päivitystä parin kuukauden kuluessa.
Ne on kyllä nettiin julkaisseet KitKat Rommin, mutta se ei aina ole niin helppoa kokemattomalle asentaa manuaalisesti, voi tulla virheitä.
Itsellä oli ohjelmistoversion numero (neljä viimeistä kohtaa) B116 ja se piti ensin päivittää versioon B118 ja vasta sen jälkeen KitKat versioon B370 noiden ohjeiden mukaan:
https://www.facebook.com/Huawei.Ascend.G6.L11.Kit.kat.B370/posts/1427876034188089
Siinähän luetellaan mitä voi joutua fixaamaan, no en tiedä, itsellä kaikki on mennyt hyvin toistaiseksi, se latailee parhaillaan omia sovelluksia Google Playsta takaisin puhelimeen.- rokyjoon
Ja tää oli rootattu muistaakseni ennen asennusta.
- Kunhan_kyselen
Kiitoksia vastauksista. En kyllä osaa itse varmaan asennella päivitystä kun olen täysin ummikko näitten kanssa. Asentuukos tuo OTA päivitys itsenäisesti tai siis että puhelin tekee kun vaan valitsee?
- välttäkäämerkkiä
Huawein tapaan päivitykset eivät tule ollenkaan tai ne tulee mutta asennus on pirun hankalaa.
- kiva_käytössä
Kyllä se puhelinpäivytyksen kautta menee automaattisesti, soitin muuten Huaweille ja siellä vastasi herra englanniksi, joka kyllä lupasi päivitystä parin kuukauden sisällä ja luulisi että se tulisi kerran se on jo netissäkin heidän sivulla saatavilla ja kehottelin vielä. Kyllä kai Huawein päivitykset noihin uusiin malleihin tulee niin kuin monille muillekin. On muuten näpsäkkä peli muuten.
- eitarvitsesoittaa
kiva_käytössä kirjoitti:
Kyllä se puhelinpäivytyksen kautta menee automaattisesti, soitin muuten Huaweille ja siellä vastasi herra englanniksi, joka kyllä lupasi päivitystä parin kuukauden sisällä ja luulisi että se tulisi kerran se on jo netissäkin heidän sivulla saatavilla ja kehottelin vielä. Kyllä kai Huawein päivitykset noihin uusiin malleihin tulee niin kuin monille muillekin. On muuten näpsäkkä peli muuten.
Mutta on tuo varsin hankalaa jos täytyy jopa soittaa Huawein tukeen.. Muilla kunnon merkeillä näin ei tarvitse tehdä..
- kannyman-
eitarvitsesoittaa kirjoitti:
Mutta on tuo varsin hankalaa jos täytyy jopa soittaa Huawein tukeen.. Muilla kunnon merkeillä näin ei tarvitse tehdä..
No entäs oneplussan takuu-asiat? Ei toimi huonostikkaan, välttäkää sitä puhelinta.
- hyvinpelaa
kannyman- kirjoitti:
No entäs oneplussan takuu-asiat? Ei toimi huonostikkaan, välttäkää sitä puhelinta.
Hyvin toimii nekin. Kokemusta on ja ystävällinen asiakaspalvelu, joka yrittää ratkaista asiat ennen takuuhuoltoon lähetystä.
Hyvin harva puhelinvalmistaja yrittää ratkaista ongelmat etäyhteyden avulla ja chat tyyppisesti. Yleensä he passittavat asiakkaan ostoliikkeeseen. - kiva_käytössä
No ei ollut mitään tarvetta soittaa, mutta mielenkiinnosta vain soitin Helsingin numeroon, kun noista päivityksistä yleensäkin jauhetaan niin paljon. Eli tyyliin, terve, mites siellä hurisee.
- pulinat_pois
Kyllä Huawei on kunnon merkki, nii.
- muttakuneiole
pulinat_pois kirjoitti:
Kyllä Huawei on kunnon merkki, nii.
Olisi jos ohjelmisto olisi parempi.
- Kunhan_kyselen
Kiva että kyseiseen laitteeseen on tulossa OTA päivitys tämän vuoden puolella. En tosiaankaan itse osaa manuaalisesti kyseistä päivitystä asentaa. Hyvin puhelin on kyllä toiminut, huomannut että muutamat ohjelmat tarvitsivat tuon 4.4 version toimiakseen.
- Vaari_ei_osaa
Päivittyykö puhelin automaattisesti uusimpaan versioon vai pitääkö viedä huoltoon? Lapsen lapset hommasivat minulle tämmöisen.
- asetuksistakyllä
Ei automaattisesti. Asetuksista täytyy päivitellä.
- ei_tarvi_huoltoon
Asetukset > Päivittäjä > Etsi päivityksiä
Tai työpöydän toisella sivulla on kansio "Työkalut" > Päivittäjä > Etsi päivityksiä
Malli on itsellä 4.4.2 Emui 3.0
Mutta tuolla tavalla se yleensäkin toimii, kun tarkistaa ajoittain päivityksiä.
- Vaari_ei_osaa
Kiitos. Todella paljon. Ei näkynyt päivitystä kun kokeilin tehdä noin mutta eiköhän se tule ajan kanssa.
- Fffllllf
Eipä oo mitään OTA päikkäriä tullu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346