Näkeekö joku tulevaisuuteeni?

serger

Olen 37 -vuotiasristiverinen mies. Tilanteeni on hyvin monessa mielessä todella vaikea. Minun elämässäni on tapahtunut jo lähes kaikki asiat mitä voi kuvitella tapahtuvan. Niin paljon kaikkea paskaa. Selvännäkijä on minun viimeinen mahdollisuus selvitä. Kaikki muut keinot ovat tähän menneessä käytetty. Suhtaudun selvännäkijöihin tietyllä tavalla skeptisesti mutta toisaalta arvostan hyvin suuresti. En ole varma, pitäisikö selvännäkijään uskoa mutta en anna sen häiritä vaan luotan selvännäkijöiden ammattitaitoon haluan katsoa, että mitä sanottavaa selvännäkijällä on.

9

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • serger

      Edelleen odottelen tulkintojani tulevaisuudestani. Tilanne on akuutti.

    • Kaikellaontarkoitus

      Olet elämänkoulussa.Eteesi on asetettu tehtävä,propleema,jonka sinun pitää
      ratkaista,kuten laskukokeen.Turvaudu Jeesukseen,vaikka et olisikaan uskovainen ja
      pyydä häneltä apua tehtävän ratkaisuun.Huomaamattasi asiat alkavat hoitua,luottaessasi häneen ,niin asiat alkavat selviämään pikku hiljaa ratkaisun
      löytyessä.Mutta älä hättäile se ei tapahdu silmänräpäyksessä.

    • soittanut

      Just juu joku uskon tuputtelija keekoilee syntisten sivuilla ,mies,soita stiina saharille ,ota netistä googlettamalla numero,alkaa 040 ,,,,tarjoaa edullisesti apua kun sovitte soittoajan!

    • Sasi

      Kenties luonteesi, äkkipikaisuus, nopeasti kyllästyminen, omat tarpeesi ja halusi sekä materiaalisuus ovatohjailleet liikaa elämääsi. Muuttamalla omat tottumuksesi, elämäsi tulee muuttumaan. Olet kuitenkin hyvä ja älykäs ja sulla on pinnan alla paljon annettavaa. Kykenet ymmärtämään ihmisiä ja asettumaan heidän asemaansa. Unohda turha pyrkiminen ja liiallinen yrittäminen.

    • serger

      Liiallinen materiaalisuus ei ole ohjannut elämää, muut kyllä allekirjoitan. Lähin just matkalle jonka muistan lopun ikää tai sit tää on viimeine matka. Toisaalta koko elämä on matka. Seuraavan vuoden vietän afrikan suurissa seikkailuissa. Vähän katkera paskan maku suussa poistun huomenna Suomesta. Olen kokenut liikaa hyväksyttömättömyyttä ja syrjintää. Afrikassa minulla on hyvä olla.

    • Sasi

      Hyvää ja turvallista matkaa. Pidä pää kylmänä ja nauti kuumasta Afrikasta.

      • tuhlaatrahaa

        Oma luonteesi ja käytöksesi vaikuttaa elämääsi,eli sinä itse luot
        puitteet elämääsi,
        sitten on aika ja sattuma, asioita tapahtuu ja taas sinä itse päätät
        kenen kanssa kaveeraat ja toimit,
        eiköhän se metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan,ellei niin vaihda
        toiseen porukkaan.
        Selvännäkijät ei voi toisen elämästä tietää mutta jutellessa ne osaavat tulkita sinun luonnettasi ja ennakoivat sen perusteella mikä
        elämäsi suunta on,
        ja saavat siitä hyvin rahaa.


    • Sasi

      Joo- o. Meitä on moneen lähtöön. Itse teen tulkintani ainoastaan tämän palstan pyyntöjen perusteella ja täysin ilmaiseksi. Eli en ole keskustelu yhteydessä tulkintaa pyytäneiden kanssa. Tulkinnat teen auttaakseni en rahastaakkseni. En myös pidä vääränä, jos joku ottaa korvausta. Yhteen tulkintaan menee aikaa puolesta tunnista eteenpäin, riipuen pöydässtä. Ja epäilijät.. Tervetuloa kokeilemaan itse tulkintaa eli teette itse tulkintanne. Laittakaa vasta sitten kommentinne.

    • kengitysnainen

      kiitos sasi paljon auttamisen halustasi! olen lukenut kiinnostuneena kirjoituksiasi.palaathan syksyllä taas n iin voin antaa palautetta mitä mulle tulkitsit...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe