Turhautuminen alkaa.. Puoli vuotta lopetin pillerit, joita söin monta vuotta.
En polta, enkä juo. Liikun paljon, syön terveellisesti mutta en tiedä mitä väärää olen tehnyt että raskaaksi en tule.
Harmittaa aivan kamalasti :(
Joka kuukausi testi näyttää negatiivista
13
83
Vastaukset
- evoluutio
Luonto päättää ketkä lisääntyy ja ketkä ei ole siihen tarpeeksi kykeneväisiä.
Tai no ainakin sen pitäisi mennä niin, ihmiset vaan leikkii "jumalaa" ja kaikemaailman koeputkilla hedelmöittävät tuhkamuniakin..- homosabiens
Aika vaikeaa on tuhkamunaa hedelmöittää :DD siis miehellä ei ole kohtua tiesitkös sen??
- Kaskaskas
Oletko tylsistynyt duuniisi kun vauvakuume on päällä ?
- Niitä-on-nähty
Kyllä se on. Pakenee yhteiskuntavastuuta ja peittelee masennusta.
- Marcus399
Hei!Jos haluat varman raskautumisen niin otappa yhteyttä minuun.
Olen luotettava ja voit halutessasi valita perinteisen tai muumimukimenetelmän txt 0466686600- Oojjoijjoi
Marcus399 kirjoitti:
numero ei toimi ota yhteys [email protected]
Ota sinä hullu yhteys mt-toimistoon,
- pupuilevielälisää
Syö vehnänalkioöljyä, royal geleetä, raskausmonivitamiineja, raskaus omegaa, kokeile kaikkea, jalat ylöspäin, ja kaikkea mitä kerroit tekeväsi ja ennen kaikkea nussi kun pupu! Tee ovistestejä tee kaikkesi!
- höppöh
Ja lopeta testien tekeminen, kyllä raskauden tietää sitten kun menkkoja ei tule?
- Analyysipäällikkö
Kerro ikä, parisuhteen kesto ja oletko työtön?
- 1103
Josjuot ja syöt "zero" tuotteita niin tiedä että aspartaami on formaldehydin (ruumiiden palsamointi) ja metanolin ( elimistolle myrkyllinen alkoholi) yhdiste. Se tarkoittaa että kaikki joissa on sokerin tilalla keinotekoisia makeutusaineita, myrkyttävät elimistösi.
Sama asia on marariinien, kevytmaidon, Stevia (tekee steriiliksi), kahvin ja monen monen muun ruoka-aineen kanssa.
Kun kerron että nyt heität kaapista kaikki kevyttuotteet pois. Alat käyttämään voita ja sokeria. Käytät jonkin verran hiilihydraatteja ja syöt paljon lihaa (esim. kanaa) niin johan elimistö "lämpiää" ja muuttuu hedelmälliseksi.
Sitä ennen sinun tulee kuitenkin käydä kupparilla. Kuppari puhdistaa elimistöstäsi sen verran kuonaa että elimitöpystyy puhdistamaan loput itse. Aikaa se ottaa puolikin vuotta. Mutta elimistö ei pysty luomaan uutta elämää jos se ei ole "terve". Jokaisen hedelmötyksen jälkeen elimistö hylkää munasolun.
Anteeksi jos tuli paatoksella, mutta oikotietä ei ole. Meille syötetää 6kg lisäaineita vuodessa. Ja se näkyy...- anti-huuhaa
Voi elämä teitä luomuhörhöjä. Minä tunnen tuhat ja yksi ihmistä, jotka ovat saaneet lapsia, vaikka ovat läpi elämänsä vetäneet kaksin käsin zero-tuotteita ja "marariineja" ja kahvia kevytmaidon kanssa. Nyt hei pliis niitä tieteellisesti päteviä lähteitä, jotka osoittavat, että oikeasti nuo tuhat ja yksi tuttuani eivät olekaan onnistuneet lisääntymään.
Itse yrittäisin vielä jonkin aikaa ja pyytäisin sitten arviota lääkäriltä, en Suomi24:lta. Uskoisin, että syy on jossain muualla kuin kevytmaidossa.
- kjlkjh
Siihen voi mennä kaksikin vuotta, jos on vuosikausia syönyt pillereitä. Jos vuoden aikana ei tärppää on aika mennä testaamaan, onko jommassa kummassa vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150