puupyssyn tekemiseen. PItäisi olla n 3- 4cm paksua ja n.23 cm leveetä, pituus n. metri
Mistä saisi pk- seudulta ja mitä maksaisi?
Mitä helposti työstettävää
8
151
Vastaukset
- sahurinakauan
mänty, esim 38x225, juuri leveämpää ei enää sahateollisuus tee, kuin tuon 9", oksatonta niin on helppo työstää.
- tussari_
Jostain rakennustyömaan jätelavalta varmaan löytyy tuollaiset pätkät. Vaikka kakkosnelosista liimaamalla saat sen levyisen kun haluat. Höyläät pinnat, liimaa (erikeeperi tai joku parempi) väliin ja vingoilla yhteen.
- Sahuriii
Sahaa itse pölkystä moottorisahalla. Tavallinen laippapituus ylettää 32 cm ja toiselta puolen vastaan sahaamalla saat vaikka yli 60 cm leveää lautaa.
- Puutavailla
edelleen saa vinkata, n 3- 4cm paksua ja n.20cm leveetä, pituus n. metri. Liimapuutevyt testattu ja ei kovin kestävää. Olisi kiva työstää välillä kunnon puuta.
Mistä saisi pk- seudulta ja mitä maksaisi?- puuuu
Jos kestävyys on tärkeintä, niin vaneri on varmaan paras. Mutta ei tientenkään ole oikeaa puuta. En tiedä saako 3 cm paksua vaneria, mutta liimaamalla 2x18 millistä epoksiliimalla tulee.
Kaikenlaista massiivipuuta saa OP-puusta suomenojalta. Voit kyllä joutua ostamaan turhan ison palasen.
- mitenVoisi
tehdä puupyssyyn sellaisen lippaan, minkä voisi irroittaa ja laittaa takaisin, jonkinmoinen pikakiinike?
- mggggm
Sopivan voimakas magneetti lippaan pohjaan ja rautapala vastaavasti pyssyyn voisi olla yksi helppo ratkaisu.
Pyssyyn pieni kolo, johon lipas menee osittain sisään, niin pysyy paremmin kiinni leikkiessä. - ihanhyväidea
voisin kokeilla, muutakin saa ehdottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984