Ostakaa Samsung

naurettavanhankalaa

Sonyn appseja käyttääksesi sinun on tehtävä google-tili , annettava sähköpostiosoitteesi. Tällainen tietojen kalastelu pakolla on ärsyttävää.
Samsungilla tällainen käy heti ilman ylimääräistä "tilien-avaus rumbaa" oman sovelluksen kautta.

9

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäoikeinhössötät

Samat hommat täytyy tehdä jokaisessa Android laitteessa:D:D

Tilin tekemisen jälkeen sinne pitää aina kirjautua..

• tyytyväinenkäyttäjä

Sonyn käyttäjänä en tule ikinä ostamaan Samsungin laitteita. Android käyttöjärjestelmä vaatii GMail tilin. Ei tarvitse kirjautua sisään ja ulos,joten laite aina käyttövalmis nopeasti.Ei sitä tarvitse käyttää ainoana sähköpostina onhan niitä muitakin. Android on kätevä tabletissa ja kännykässä. Kannettavassa taas Windows järjestelmä.

• peruspuhelinmuuten

Tarvitsee kirjautua sisään. Muuten Androidille ei tee yhtään mitään.

• Pyyhis

Sama juttu. Sony on tabletin ja puhelinten kautta hyväksi havaittu ja laatu on kohdallaan. Lisäpisteet tulee hyvästä päivitystuesta. Vanhempiakin laitteita päivitetään kiitettävällä tahdilla ja se mahdollistaa pidemmän elinkaaren. Sonylle ei ole pakko luoda tiliä, mutta Googlelle on jos meinaa käyttää Play kauppaa.

• tyytyväinenKäyttäjä

Jatkuvasti kirjautuneena käyttö helppoa. Silloin kun otin Sonyn android laitteet käyttöön kirjauduin tietysti Google tilille,joka oli jo olemassa ja en ole laitteelta uloskirjautunut kertaakaan. YouTubea voi katsoa vaikka ei kirjaudu erikseen sen tilille, päivityksiä varten ei tarvitse kirjautua. Kotona Wifi-käytettävä tabletti ei salasanoja tarvitse. Puhelimessa on tietysti Pin koodi ja helppo ruudunlukitus. En käsittele pankki,ostos ym tärkeitä asioita laitteiden kautta. Ei ole tullut roska tai muuten ei toivottua postia.

• sgalaxyman

• näinkannattaa
        tyytyväinenKäyttäjä kirjoitti:

Jatkuvasti kirjautuneena käyttö helppoa. Silloin kun otin Sonyn android laitteet käyttöön kirjauduin tietysti Google tilille,joka oli jo olemassa ja en ole laitteelta uloskirjautunut kertaakaan. YouTubea voi katsoa vaikka ei kirjaudu erikseen sen tilille, päivityksiä varten ei tarvitse kirjautua. Kotona Wifi-käytettävä tabletti ei salasanoja tarvitse. Puhelimessa on tietysti Pin koodi ja helppo ruudunlukitus. En käsittele pankki,ostos ym tärkeitä asioita laitteiden kautta. Ei ole tullut roska tai muuten ei toivottua postia.

Pankkiasiat voi hyvin hoitaa kännykällä. Siinä ei ole suurta riskiä jos ei itse toheloi tietoturvan kanssa.

• xperiauser

Jotenkin iphone ja lumia on nyt pois pyyhitty, Käytössä on Sony xperia V, ollut 18kk joka on jo aika paljon.
      Nyt laitoin sitten googleen sellaisen vertailun : Sony xperia Z3 vs. Samsung S5 ja sillä spectillä valinta olis kyllä tuo Sony xperia z3 . Ainoa onkelma on se, että 740e on todella paljon puhelimesta. Tabletista sen maksaa, mutta ei kännykästä.

• tässäseraja

Kännykästä korkeintaan 450 euroa. Sitä ylemmät eivät tuo lisäetua vaan "imevät" rahaa kännykän valmistajille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe