Avatessani Paintin tuli ilmoitus, että on saatavilla myös toinen sovellus: Snapfish. Googletessani sain selville, että Snapfishin omistaa HP, jonka kone minulla on.
Minulla on ollut tämä HP:n kone jo pian kaksi vuotta. Olen käyttänyt Paintiä monet kerrat, mutta tämä oli ensimmäinen kerta, kun minulle ilmoitettiin Snapfishiä. Mitä tämä tarkoittaa?
Snapfish??
MitäTarkoittaa
4
223
Vastaukset
- eisenkummempi
Jokin mainos.
- JOG93
katso löytyykö koneesta Visual Discovery tiedosto jos löytyy poista tämä heti. haitallinen mainos ohjelma ja Snapfish on myös haitallinen mainos ohjelma joka luo selaimeen mainoksia.
- EnLöytänyt
Ei löytynyt hakutoiminnolla. Kävin katsomassa myös C-asemalta enkä havainnut siellä mitään epäilyttävää.
Huom! Kävin siis vain katsomassa C-asemaa, en poistanut sieltä mitään!
- kaksikymmentä
HP kone minullakin ja nyt kesäkuussa ilmestynyt tuo ohjelma avaamaan kuvatiedostoja. Mainoksia ei selaimeen tule eli siitä ei ole kyse. Ei sitä tarvitse käyttää jos ei halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457422
- 324088
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522366- 532327
- 432268
- 372258
- 162246