Mitä mieltä ootte voiks farkut olla polvien,ja reisien lisäksi pepusta risat(pikkarit näkyy!!!)?Ei tahtois luopuu viel lemppari farkuista...
risat farkut
pikkarienesittelijä
4
120
Vastaukset
- 10llllllllllllllllllll
Ei XDDD tai joo jos haluat et sulle nauretaa ja sun puolesta hävetään ja jotkut jätkät runkkaa sulle kulman takaa
- banaanilastu
Joo en oikein suosittele niiden käyttämistä enään. Voithan sä toki silti säästää ne jos ne nyt niin tärkeet sulle on
- pyllyboi
On varmaankin SEXY näky !!! Pidä !!!!
- upeeta
Jos vaan rohkeus riittää niin pidä ihmeessä.Mul on kans farkut peffasta risat eikä välii vaikka pikkarit näkyykin.Kivaahan se on vilautella pikkasen.itse en oo vielä nähny kellään peffasta risoja farkkuja luulin olevani ainut "vilauttelija";-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419