Mietin omakotitaloomme lattiaa: laminaatti vai vinyylilattia?
Vinyylilattiaksi ajattelin jotain tällaista:https://www.byggmax.fi/lattiat-/vinyylilattia/vinyylilattia/vinyylilattia-neo-wood-31-p656014
Meillä on koira ja lapsia. Lattia on todennäköisesti kovalla kulutuksella. Nykyisessä asunnossa on laminaatti, mikä on ollut todella huonolaatuista. Niissäkin on kyllä paljon eroja.
Mitä suosittelisitte? Kokemuksia tällaisesta uudenlaisesta vinyylilattiasta?
Laminaatti vai vinyylilattia?
3
791
Vastaukset
- hrcaaswq
Noita paljon asentaneena suosittelen noista kahdesta vinyyliä.
Paljon parempi ja oikeasti kestää kulutusta. Saumat ei pullota jne...... - linoleumia
Oletko harkinnut mitään julkisen tilan linoleum mattoa? Maksaa todella paljon, mutta kestää.
Unohtaisin byggmaksin. - Mielipiteeni
Eikös vinyylilaattaa voida verrata muovimattoon? Käytön mukavuudessa ja kosteudenkestossa muovimatto voittaa laminaatin: on kylmä jalalle. Muovipintaisen laminaatin sijalle itse laittaisin ohutpuulattian (laminaattipinnan tilalla ohut puuviili) ja vinyylilattian tilalle laittaisin yhtenäisen muovimaton (mukavampi jalalle, ei pärsää saumoista/kulmista, pitää kosteutta paremmin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565