Skyteam monkey 50cc

Mana_

Hei! Oon aatellu ostaa skyteamin mankin ja olisi kiva kuulla muitten kokemuksia kyseisestä moposta

5

1831

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvätkokemukset

Kestää, kun et virittele ja ketjut pitää vaihtaa heti järeämpiin ns. kevariketjuihin. Alkuperäiset ketjut venyy, joten niillä ei tee mitään. Uudet ketjut maksaa n. 30€ ja kestää. Huollot ajallaan ja eka öljynvaihto tosi tärkeä. Sisäänajo kandee tehdä huolella. Moottori kannattaa lämmittää huolella aina ennen ajoon lähtöä, kestää sen jälkeen huolettomia kilometrejä. Moottori ei eroa Hondan koneesta, joten asentajat huolloissa osaa kyllä säätää venttiilit ym.
      Joku kävi Skyteam monkey 50cc mopolla Italiassa, joten pitkääkin matkaa kestää. Itse ajoin reilun 1100km reissun ongelmitta.

• Mana_

Ok kiitos :)

• Dima1

se on ihan ok

• Skytarimankeilija

Itellä ollu Skytari vm. -12 nyt viimesen vuoden. Ostin n. 400km ajettuna, eli periaatteessa uusi vehje ja nyt onki ajokilometrejä melkein 4000. Ongelmia on ollut vain muutamia jotka oli:

Kaasarin suuttimet tukossa - Hinta: 0€
      Venttiilin välyksistä mennyt säädöt - Hinta: n. 3€ (Rakotulkki piti ostaa)

Ja sitten isoin ongelma eli männänrenkaat alko falskaamaan, jolloin mäntä pisti pakokaasuja koneen puolelle, jonka seurauksena sitten huohotin savutti moottoriöljyä. Ja tälle remontille tuli hintaa huimat 20€ kun ostin suoraan uuden männän. :D

Elikkäs kyllä itellä ainakin toiminu lähes täydellisesti vaikka pikkuviriä löytyykin.
      Niin ja tosiaan koska kyseessä on nelitahti, niin ei kulutakkaan paljon mitään.

• Mana_

Ok kiitos :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4807
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2148
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1812
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1435
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1321
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      19
      1215
    7. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      319
      1045
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      54
      1003
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1003
    Aihe