Eno kävi meillä ja tuli puheeksi kattoremontin teko, niin eno alkoi väittämään, ettei kattoremonttiin saa kotitalousvähennystä työn osuudesta.
Enon mielestä kattoremontti on sellainen "tarpeeton remontti" ettei kotitalousvähennustä muka myönnetä.
Sanoimme, että varmana saa kotitalous vähennyksen, mutta kovasti väitti vastaan.
Kattoremontti jos mikä on yksi tärkeimmistä remonteista, koska jos katto vuotaa, niin silloin koko talo menee pilalle.
Enon mielestä kaikkiin muihin kodin rakennustöihin saa kotitalousvähennyksen, joten jos ei kattoremonttiin, niin ei mihinkään muuhunkaan.
Kotitalousvähennys kattoremontiin...
3
176
Vastaukset
Taidat nyt kuitenkin olla enempi oikeassa, tokihan se katsotaan Kunnossapito- ja perusparannustyöhön kuuluvaksi. Verohallinnon lista on melko tarkka http://vero.fi/fi-FI/Henkiloasiakkaat/Kotitalousvahennys/Taulukko_kysytyimmista_kotitalousvahenny(9231) .
Meillä odotellaan vesikaton uusimisen takia isoja palautuksia viime vuodelta. Työn osuus meni reilusti yli kotitalousvähennyksen ylärajan.- tottitottinen
tekikö joku lesta firma katto rempan yli-hinnalla ottakaa remppaajat paikallinen pien yritys rempoihin se on selvää säästöä mitä miistä suviseuralaisia rahoittaa.
En tullut kysyneeksi uskonnollista vakaumusta, en kysy sitä ruoka- tai vaatekaupassakaan. Tiilissä ei lukenut hallelujaa - ei myöskään tarjouksessa, laskussa, tekijöiden autossa, vaatteissa eikä otsassa. Remppa oli varsin kohtuuhintainen ottaen huomioon materiaalin ja työn määrän, joten se siitä.
Ehkäpä itse puntaroit kaikki hankkimasi tuotteet ja palvelut. Senkus puntaroit. Et varmaan syö lainkaan etelän hedelmiä tai käytä aasialaista elektroniikka, koska silloinhan rahoitat ties mitä hihhuleita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228