Moikka ! :)
Täällä ruudun tällä puolen kirjoittaa tällainen 22-vuotias positiivinen ja eloisa, naisellinen sinkku lepakko neitokainen, joka pohdiskelee mahtaakohan Pori-Tampere (ja lähikuntia unohtamatta) akselilla olla ketään 22-35v tasapainoista, hellää ja rehellistä huumorintajuista naista... ? :)
Etsiskelen siis niin ystäviä kuin myöskään en sulje pois vakavaa parisuhdetta jos oikein kolahtaa yksiin :)
Siispä, tosiaan; Jos yhtään koit tunteen, että haluaisit tutustua minuun niin rohkaise mielesi ja kerro minulle olemassaolostasi vaikkapa viestillä lähestyen :)
Olisi kiva kuulla sinusta ! :)
S.postini on
[email protected]
Jääden odottamaan viestiäsi;
-LepakkoLady93 :)
Pori-Tampere (ja lähikunnat) hoi ! :)
9
73
Vastaukset
No hei :) oon itse 23 vuotias neiti. Asun tällä hetkellä Tampereella! Oon luonteeltani todella lämmin henkinen ja empaattinen ihminen. Tää sun ilmoitus oli pirtsakka ja kiva (: tutustuisin ihan mielelläni, jos nappas vastaa :)
- LepakkoLady93
sanzue91: Voi kiitos, mukava kuulla mm. että sain sitten ns. "vangittua" luonnettani tuohon ilmoitukseeni (pirtsakka jne) ! ^_^
Yleisesti ottaen kaikille; Unohdin vielä mainita erikseen tuossa ilmoituksessani että laittaisitteko mieluummin viestiä tuonne s.postiini, kun usein sitä tulee enemmän vilkuiltua päivän mittaan kuin tätä palstaa :D - LepakkoLady93
Nostan vain tätä :)
- LepakkoLady93
Nosto vain :)
- LepakkoLady93
Ääks... täähän vallan tänne hukkuu alle joten nosto :)
- LepakkoLady93
Jotta tää asia ei ehdi aivan kadota unholaan niin; Nosto :)
- LepakkoLady93
Nosto :)
- Foxxy
Onko kaikki hyvin?
- LepakkoLady93
...Miksi tuollaista kysyt ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m493709Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163595Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983381Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o803195Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362979Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582468- 502275
- 982165
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142009Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181999